Gå til innhold

Parks and Recreation - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


  

63 stemmer

  1. 1. Favoritt-karakter?

    • Tom
      5
    • Leslie
      3
    • Ben(S2- )
      1
    • Ron F.... Swanson
      43
    • April
      11
    • Andre(begrunn i innlegg)
      0


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg føler at Ann har blitt ganske ubrukelig i de siste sesongene. Hun er som regel satt opp på et eller annet tørt sideplot. Det virker som om de ofte ikke helt vet hva de skal gjøre med henne i serien, men er likevel nødt til å dytte henne med på noe siden hun er fast karakter. Ikke er hun spesiell morsom heller.

 

Ellers er jo serien fortsatt veldig bra, men jeg tror også vi har passert seriens gullalder.

Lenke til kommentar

Da er jeg uenig, gullalderen er vi forsatt i. Spesielt etter en knallsterk sesong 4. Så æddabædda.

 

Rob Lowe og Rashida Jones har vært alltid svake, som jeg har uttalt tidligere er selv Retta (Donna) og Jim O`Heir (Gerry/Jerry) sterkere. Men Lowe har de brukt bedre nå enn de litt for "tvungete" måtene slik som et par ganger i sesong 4 hvor han tilfeldigvis dukket opp steder der hans karakter i grunn ikke hadde noe grunn til å være. Allikevel var episodene så gode, at det ble care.

Lenke til kommentar

Joda, sesong 4 var veldig bra, men det er sesong 5 jeg er mer tvilsom til.

 

Jeg synes sesong 5 hittil har vært en smule svakere enn de foreløpene sesongene. Det er egentlig bare sånne dumme småting som plager meg, sånn som at Andy tror at en tyggis er et spor til en skatt og at Chris trengte å få høre lykkelige og forferdelige ting for å stabilesere seg i forrige episode. Men som du sier gjør ikke disse småtingene så mye med kvaliteten i lengden. Problemet med The Office var at alle til slutt bare ble en karikatur av seg selv. Det er et stykke igjen før P&R når det nivået, men hvis de ikke passer seg så tror jeg de fort kan ende opp der de og.

 

Jeg synes fortsatt P&R er en av de beste komediene som går på TV i dag. Kanskje det hadde vært bedre å si at serien har nådd sin peak isteden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...