Gå til innhold

Parks and Recreation - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

63 stemmer

1. 1. Favoritt-karakter?

• Tom
      5
    • Leslie
      3
    • Ben(S2- )
      1
    • Ron F.... Swanson
      43
    • April
      11
    • Andre(begrunn i innlegg)
      0

Anbefalte innlegg

Ja. Ganske sikkert. Blir ikke annonsert før i mai. Kanskje allerede april. Men det er i mai de store kanalene som NBC som sender Parks annonserer planene sine i upfronts (programlansering på norsk/i Norge). Info kommer alltid ut i forveien.

Parks gjør det ikke bra nå, men så gjør ingen andre komiserier på NBC i år. Så det er ikke noe som påvirker Parks så mye, når 30 Rock som er den største komiserien til kanalen ifra tidligere gjør det like dårlig.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det får vi kanskje faktisk ikke vite før episoden sendes.

Det er filmet to forskjellige sesongfinaler ble avslørt når Parks hadde panel på Paleyfestivalen. Dette er selvfølgelig en hvor Leslie vinner, og en hvor Leslie taper.

Paul Rudd er også tilbake i episode 20.

Lenke til kommentar

Jim O`Heir da, eller noe sånt.

Både Adam Scott (Ben) og Amy Poehler er med i kommende filmen A.C.O.D. Amy spiller stemoren til karakteren til Adam. Richard Jenkins, Jessica Alba, Jane Lynch (som spilte sammen med Adam Scott i Party Down) er blant de andre som er med i filmen som kommer senere i år.

Jerry's work... Is often adequate.

:D

Den var genial.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fin retur.

Bradley Whitford passa godt i rollen hans, litt rolig og en dum fyr slik som Bobby Newport.

Føler Parks And Recreation er veldig enestående når den har slike episoder som dette. Som viser styrkene til serien. Humor, varme personligheter, flåste mennesker (i en positivt forstand), og generelt sett solide karakter og skriving fra forfatterne. Kan ikke huske å ha sett en serie som har vært så konsekvent sterk i svært lang tid (siden i slutten av sesong 2).

Boogie Nights-referansen og Donna`s reaksjon på det Andy sa var rett og slett et gyllent øyeblikk. Ny Game of Thrones-referanse også. :)

April <3

tumblr_m2ra51w5oq1rqrnlao1_r1_250.giftumblr_m2ra51w5oq1rqrnlao2_r1_250.gif

Jeg ble glad i denne episoden slik at jeg vil ha 5 katter lignende oppå meg. Synd nok har jeg bare en katt og en hund, men katten er dessverre ute på tur for øyeblikket så jeg glemmer det.

tumblr_m2rei8TtTE1qi6d7ao1_400.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer nok sikkert til å gjøre det. Han har jo jobbet med nesten hele casten til Parks gjennom de siste 15årene nå. Ser for meg at Rudd dukker opp mer som Special Guest Star, han er jo tross av alt ikke direkte fremmed i å dukke opp utenfor film. Kathryn Hahn vil også dukke opp mer vil jeg tro, hvis det passer.

Jean-Ralphio kommer også tilbake i slutten av denne sesongen ifølge Ben Swartz.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

tumblr_maohghSaS91qavuhvo3_500.jpg

Hva synes folk om sesongstarten?

Jeg likte den episoden godt, spesielt for å være en episode satt så mye utenfor Pawnee. John McCain-cameoen likte jeg, selv om jeg aldri har likt McCain utenom Ed Harris sin utgave.

Haha, aldri tenkt over likheten mellom Beverly D'Angelo (kanskje best kjent som Babs i Entourage her) og Amy Poehler.

beverly-dangelo-amy-poehler.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...