Gå til innhold

Parks and Recreation - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

63 stemmer

1. 1. Favoritt-karakter?

• Tom
      5
    • Leslie
      3
    • Ben(S2- )
      1
    • Ron F.... Swanson
      43
    • April
      11
    • Andre(begrunn i innlegg)
      0

Anbefalte innlegg

Blir aldri lei av å se på Miss Jones.

Elsker alle karakterene for øyeblikket. Enig i det med Andy. Han har vært varierende i mine øyne, og tidvis forutsigbar og kjedelig. Denne sesongen han han vært en av de beste imo. Likte også at April viste en litt mer "menneskelig" side på slutten av episoden. Godt at karakterene ikke er endimensjonale slik hun fort kan virke som. Blir nesten redd når hun slenger de harde blikkene mot kameralinsa. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987134

Har pløyd gjennom alle episodene på et par dager nå og forbanner meg selv for at jeg ikke har oppdaget denne serien tidligere.

Ser den! Såg første episode forrige mandag. På torsdag hadde eg sitt 4 sesongar. Var litt trist å måtte vente ei veke til episoden som kjem på fredag. Og enda tristere var det å sjå at siste episode i sesongen blir air'a 16. februar. Så må me vente til september før neste sesong kjem.

--

“You may have thought you heard me say I wanted a lot of bacon and eggs, but what I said was: Give me all the bacon and eggs you have.”

Lenke til kommentar

Nå aner ikke jeg hvor du får infoen din ifra. Men den infoen er feil, veldig feil. Du mistolker ihvertfall, siden episode 15 som sendes 16 februar er den episoden som til nå har blitt bekreftet en dato på. Parks & Recreation har en sesong på 20+ episoder. Med en planlagt sesongfinale i mai. I ukene der Parks ikke sender nye episoder blir det sendt 2 episoder av 30 Rock, eller repriser i den ene halvtimen til Parks som vanlig.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987134

Nå aner ikke jeg hvor du får infoen din ifra. Men den infoen er feil, veldig feil. Du mistolker ihvertfall, siden episode 15 som sendes 16 februar er den episoden som til nå har blitt bekreftet en dato på. Parks & Recreation har en sesong på 20+ episoder. Med en planlagt sesongfinale i mai. I ukene der Parks ikke sender nye episoder blir det sendt 2 episoder av 30 Rock, eller repriser i den ene halvtimen til Parks som vanlig.

Aha! Du har rett. Eg brukte IMDb (http://www.imdb.com/title/tt1266020/episodes) og litt gjetting for å få det svaret eg fekk. (at det blir oppstart i september)

Men for å få fram fakta som eg kjenner til har:

Sesong 1 - 6 episodar

Sesong 2 - 24 episodar

Sesong 3 - 16 episodar

Og sesong 4 - 13 sendte episodar. (ep14=2.feb og ep15=16.februar)

Lenke til kommentar

Ron Swanson er helt genial. Men skal si at Ben Wyatt er blitt fryktelig genial på serien også nå. Samtidig som at alle andre er generelt sett herlige og.

Nye sesonger kommer alltid i slutten av september på NBC og de andre 4 store kanalene (CBS, ABC, Fox og CW), isåfall av serier som kjører normale sesonger. Unntak er serier som har problemer med å rekke såpass mange produserte episoder som nødvendig, for eksempel på grunn av avansert produksjon eller skuespiller som er blir gravide o.s.v.

Parks har alltid kjørt normale sesonger etter den første sesongen. Sesong 1 som var bare ment som en midseason(midtsesong)-serie. Kanalen trodde sikkert også de kom til å kansellere serien, men den gjorde det bra nok til å overleve på americas 4th biggest network heldigvis.

Sesong 3 skulle egentlig vært lengre. Men Amy Poehler (Leslie) ble gravid, så sesong 2 og 6-7 første episodene av sesong 3 ble filmet etter hverandre for å ha en mulighet til å filme en stor nok del av sesong 3 for en premiere høsten i 2010.

Men sesong 3 igjen forkorta fordi kanalen ikke ville risikere noe problemer med å ikke rekke nok ferdigproduserte (og var redd for at dette ville ikke gi en grei nok sesongfinale), og for å gi en annen serie tiden slik for å gi mer tid til Parks. Dette gjorde at serien ikke sendte noen ny sesong ifra høsten 2010, så dermed sendte serien hele 26 episoder ifra starten av 2011. Der et par torsdager hvor serien ble sendt 2 episoder i sesong 3.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Andy plasseres godt på serien for tiden for å levere ganske mer oftere episodenes største latter. Den scenen hvor alt hadde roa seg ned etter den lille vannkrigen var virkelig spot-on. Og uttrykket til Rob Lowe(Chris).

Kamikazeeee! :D

April begynner å bli nesten som at Ron og Leslie skulle ha vært hennes foreldre. Jeg liker den endringen, selv om jeg vil se April forsette å være seg selv.

Likte Jen. Med tanke på alt Kathryn Hahn har gjort sammen med flere av skuespillerne på serien synes jeg hun passa bra inn med karakteren og med kjemien mot Adam Scott og Amy.

Kathryn Hahn spilte eks-kona til Paul Rudd`s (Bobby Newport) karakter i Our Idiot Brother. Der også Adam Scott og Rashida Jones hadde bi-roller. PS: Rashida Jones kysset Zooey Deschanel i filmen, de spilte lesbisk-par i filmen.

Hahn og Paul Rudd har også spilt samme i filmene Step Brothers (med også Adam Scott, Ben), How Do You Know og nye filmen Wonderlust.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...