Gå til innhold

Parks and Recreation - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

63 stemmer

1. 1. Favoritt-karakter?

• Tom
      5
    • Leslie
      3
    • Ben(S2- )
      1
    • Ron F.... Swanson
      43
    • April
      11
    • Andre(begrunn i innlegg)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg veldig til ny episode på fredag. Sitter å ser episoden med Ben og Batman-drakten akkurat nå. Adam Scott er så herlig. Sett han i endel filmer tidligere, men her kommer han virkelig til sin rett. Skulle ønske vi fikk en episode bare med ansiktsutrykkene til Ron Swanson forresten.

Lenke til kommentar

Adam Scott har hatt helt klart den beste perioden sin på Parks nå, han har jo vært helt fantastisk siden den nervøsitet-episoden hans i starten av sesong 3. Men han har virkelig hatt en knallsesong så langt i sesong 4.

Adam Scott har hatt mye bra tidligere, spesielt Party Down. Heh, husker at han var med i Tell Me You Love Me på HBO, en av de merkeligste mest kleineste HBO-serien jeg har sett så langt. Må si jeg likte han i deler av sin drama-debut på film i Freinds With Kids.

Men generelt så synes jeg Parks er en rekke bra og solide karakterer for å være en komiserie. Den har allerede overgått prestasjonene til The Office US, og den har vist mye originalitet spesielt de to siste sesongene. Simpelt beste komiserien for tiden, med Louie et hakk før.

Lenke til kommentar

Det var poenget Cpt. Obvious. Den harselerer med at alle kan bli valgt til statlige lederskap, selv idioter. Paul Rudd var seg "selv", og det fungerte greit. Har du virkelig ikke sett en eneste Paul Rudd-film altså?

Må også si at Parks er en av de seriene man burde nesten se hver episode to ganger av. Fordi den har så mye detaljer, og noe som regel ikke blir lagt merke til. Eksempelvis gjennom karakterer som dukker opp litt i bakgrunnen (legen her, tidligere f. eks emo-kidden). Lista til Leslie burde nesten også leses igjennom, mye gull der f. eks "fewer libraries," "unionizing ice cream trucks," "free trade with Illinios," "finally passing PR-61, formally recognizing South Korea" and "stop global terrorism".

April og Andy var de mest artigste i episoden, spesielt med den brukne tommelen. Også den hvor han fortalte om alle de forskjellige legene han hadde vært innom var herlig. Det Andy sa om Twix-papiret er det morsomste av serien så langt i 2012.

Adam Scott var grei i episoden, men var bedre i forrige uke. Ron synes jeg har vært litt tilbaketrukken i de siste episodene. Noe som egentlig Scott har tjent mye oppmerksomhet ifra kritikerne føler jeg etter å ha fulgt med twitter ifra en del av dem.

Morsomt at Jerry ble med på leken bare for å bli "kjefta" på, så typisk Jerry å ødelegge ting. Serien burde leke med at Jerry ender opp med å få jobben til Ron, mens Ron ender opp som nr. 2 til Chris Dermed kan også Rob Lowe sine scener på serien være litt bedre/naturligere, i den lille perioden det trolig nok bare ender opp med å være, hvis det skjer.

Grei episode, men å si at episoden var skuffende er jeg totalt uenig i. Den er og langt mer givende enn alt annet som blir sendt av komiserier denne uka. Den hadde greie A og B-plots, mens Slapsticken redda mye. C-plottet (Ron og Chris) var det eneste jeg ikke likte noe særlig med episoden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg klager ikke på Paul Rudd men karakteren han spiller, blir altfor overdrevet og ja jeg er fullt klar over at i USA så kjøper man velgseiere. Skuffende var kanskje ett litt sterkt ord, men en god del dårligere enn snittet sammenlignet med andre episoder denne sesongen.

Lenke til kommentar

Overdrevent synes jeg det er når en unge sier fuck for å skape de eneste morsomhetene i en episode. Det gjør ikke Parks, den bruker om ikke hele store deler av casten sin som medfører mer variasjon. Paul Rudd sin karakterer var langt ifra overdrevent, med tanke på hvordan mange av de andre innbyggerne i Pawnee er.

Lenke til kommentar

Fin episode.

"What, Champion? You need to go outside now? Come one. Atta boy. Sorry, he... hates awkward situations."

Andy har enkelte episoder hvor han er noe av det beste med episoden. Selv om hovedhistorien denne uka (Ben og Leslie) var svært grei, så var det beste med denne episoden delen med April, Donna, Jerry, Chris og Andy.

Champion begynner å bli årets Li`l Sebastian. :p

tumblr_ly2ugi5uC11qi6d7ao1_r1_500.gif

tumblr_ly2ugi5uC11qi6d7ao2_r1_500.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...