Gå til innhold

Parks and Recreation - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

63 stemmer

1. 1. Favoritt-karakter?

• Tom
      5
    • Leslie
      3
    • Ben(S2- )
      1
    • Ron F.... Swanson
      43
    • April
      11
    • Andre(begrunn i innlegg)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra sesong så langt, så langt mer sterkere enn Community denne sesongen. Selv om Community ikke er så dårlig denne sesongen (eller har vært).

Parks har veldig mye sterke episoder denne sesongen så langt. Så langt har det vært sendt 7 episoder av sesongen. 5 av de synes jeg har vært sterke/bra. Dette er Pawnee Rangers, Ron & Tammy`s, End of The World, Born And Raised, og ukas episode The Treathy (som forklart, blant annet Adam Scott killa i episoden). Sesongstarten var grei, men jeg vil ikke si den var så bra, som rundt 3 av de 7 episodene til Community er denne sesongen.

Om ikke Nick Offerman blir nominert til Emmy, og en annen sak, heller ikke Katey Segal (Sons of Anarchy) i år så er det virkelig noe av de flaueste feilene til Emmy Awards sin historie.

Lenke til kommentar

De siste dagene har jeg såvidt vært innom forumet, men stikker innom tråden her -- forrige episode var fantasisk! Som sagt, Parks and Rec hadde mye bedre Model UN enn det Community hadde.

Ellers har jeg vært veldig fornøyd med hele serien‚ og det har vært en sterk sesong. Vil ikke karakterisere noen episoder som dårlige, men det er jo klart at noen har holdt et høyere nivå enn andre. Uansett en sterk sesong som har gitt meg mye glede!

Lenke til kommentar

Kanskje litt treg start i dagens episode, men alle 3 historiene i episoden ble avsluttet bra. Følte episoden var litt sånn mellom grei og bra. Veldig bra sesong så langt synes jeg.

Basketballkurv-hysteriet til hun gamle kjerringa var helt hysterisk morsomt.

Lo også godt av dumskapen til Andy, som fungerer ganske bra for min del til tross for at det kanskje til tider blir litt for dumt. Women's Laser Studies var ærlig talt en del funny. Og Ron Swanson som falt for hver eneste kvinnelige lærer/proffesor.

Føler også mobbingen av Jerry blir mer rettferdiggjort også. Med at han ulikt de andre har en familie (og 3 visstnok pene døttere, vi har bare sett en som er heit).

Selv om det virker som Community lever sin siste sesong så lover dette godt for fremtiden til Parks. For med Community borte har Parks & Recreation kanskje tidens beste lead-in serie, 30 Rock. Altså serien som sendes før, som leder inn mye av sitt publikum også inn i en annen serie. Dette er mye mye bedre for Parks å ha 30 Rock, en serie som gjør det utrolig bra for en komedie - Selv når den ble sendt klokka 10 på kvelden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om jeg ser ikke alle like ukas episode er serien uansett mer givende enn latter-sitcom`ene, og ser ut til at serien vil være dette i flere år framover slik serien har vokst seg oppover etter så og si nesten tragiske sesong 1.

Som romantisk komedie var ukas episode bra, og den viser litt variasjonen serien har. Det er liksom ikke den samme typen episoden akkurat hver episode. Men skulle jeg gi min helhetlige mening, så ville jeg sagt egentlig bare en grei episode.

Men kjedelig, eller dårlig bruk av tiden min? Overhode ikke. Enhver episode med Megan Mullally, i like. Enhver episode med noe morsomt fra Ron og Andy, ja. Og det var en del ganger jeg lo, kanskje litt mer i tidligere episoder før denne riktignok.

Lenke til kommentar

Haha, å ha Jean-Ralphio til å levere visdom i episoden....perfeksjon!

Ending og var helt herlig med han.

"So I just leave by the same door I came in, right?"

Dennis Feinstein-delen var også herlig.

"Please, call me Dennis Feinstein"

"Dum-dum Eddie has two kids..."

"Treat him like you would treat a person in another country that you payed $25,000 to hunt. (The best vacation of my life)"

Black Eyed Peas-bilde var rett og slett herlig også.

tumblrlvy4ldzrw81qhgl4s.jpg

Alle de gangene Ann Perkins smilte i episoden, faen så søtt. :love:

post-115035-0-60419200-1323451475_thumb.gif

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hvorfor "hater" NBC dem? Tror det er litt tilfeldigheter, eller så har de snakket sammen. Forfatterne altså. Er jo tross alt de som har skapt Parks som har stått for skapelsen The Office (ved unntak av Gervais og det).

Tidsfordrivet mitt mens jeg venter på nye episoder av Parks og Community (eller mer når endelig sistnevnte er tilbake), er nå 30 Rock.

Faktisk ganske grei komiserie, litt på høyde med The Office bare litt bedre synes jeg. Så egentlig sesong 1 tilbake i 2008, men husker svært lite og kom aldri lengre etter sesong 1, så nå har jeg gitt serien en ny sjanse. Mye bra gjesteroller på serien så langt (er i slutten av sesong 1). Så to episoder før i dag, den ene var en episode der det var fyrverkeri rundt Rockefeller Plaza noe som minte meg litt om Parks-humoren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...