KroenenKarl Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg klarte å miste en skrue på hovedkortet!! Er dette krise, eller kan jeg bare se borti fra det? Første gang jeg bygger så kan bli paranoid av den minste ting.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Antagelig gikk det helt fint. Dvs får du skrudd på maskinen? Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Antagelig gikk det helt fint. Dvs får du skrudd på maskinen? jaja det gikk helt fint å skru hovedkortet på maskina (gjorde det akk nå), men bare redd for at noen "indre" duppeditter i hovedkortet ble skadet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg har gjort masse rart med hovedkortene uten problemer så det ville overrasket meg. Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Det var bare en liten shit, men man hørte godt at den falt på hovedkortet ^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Med mindre det var en real bolt, så har det ikke skjedd noe... Hovedkort er ikke så skjøre Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Haha takk for svar, ser på dette som løst Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det du ikke ser på hovedkortet på oversiden og undersiden finnes ikke på HKet. Innvendig er det kun kretsbaner som går lag på lag for å koble sammen de forskjellige komponentene du ser på toppen. Og det skal litt mer til enn en liten skrue for å sabotere ett hovedkort... Statisk elektrisitet er den verste fienden. Deretter har du søl av kjølepasta, men følger du guiden med en liten ert på midten av CPUen eller remse så er du skjermet fra dette problemet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå