spetwols Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 yoo bare starte litt å game tbc igjen, men pcen fryser seg etter 4-5 min. Da må jeg skeu pcen av og på, eller noen ganger kommer den tilbake. Noen som vet hva som er galt? Har hundre tusen vifter i pcen og fifta til skjermkorte funker. Har ikke opplevd dette før, gamer masse annet også lagger ikke på hitman+gta+cs etc. bare wow. PRøvde det på dritt skole pcen, og da funka det jo faen meg. noen som vet hva som kan være galt? har oppdatert alle drivere også. gforce 7800 gt 2 gb ram amd opteron 148 & xp service pack 2 Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Sjekk event loggen (Hendelsesliste) i administrative tools i kontrollpanelet. Du bør se noe i Application log eller System. Rapporter eventuelle feilmeldinger fra tidspunktet PC'en fryser så skal jeg ta en titt på det. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 yea takk for svar. Men skjønte ikke helt hva du mente igrunn. ^^ Har du noen tanker om hva som kan være galt? Rart at det funker på den dritt gamle bærbarpcen uten stress, og på denne gamer jeg spill som krever mye mere.. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 ingen som veit ellr? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 ingen som veit ellr? Det kan jo være lurt å kjøre en mem test? Rammen kan jo ha en tendens til å ta kvelden. Å plukke ut alle utenom en og sette inn etter hvert tar jo tid, men en test vil jo avsløre om det er feil her? Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Takk for svar. Har ikke sjekka no enda, men laste ned nyeste skjerm driver, og det funker fortsatt ikke. Nå fryser den på alle spill, bortsett fra gta. kan det være ramen da? får sjekke den da. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Noen som vet??? Har reformatert pcen nu helt, og instalert alle de nyeste driverne. Alikevel fryser den som vanlig i alle spill. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Du hadde sjekket skjermkortet i en annen pc? Lukter svidd skjermkort her lang vei. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 ...eller RAM, hovedkort, PSU. Det som iallefall er sikkert, du har en hardware-feil. Du må bare bite i det sure eplet og bytte ut en og en del for å se hva som hjelper. - kjbu Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 ...eller RAM, hovedkort, PSU. Det som iallefall er sikkert, du har en hardware-feil. Du må bare bite i det sure eplet og bytte ut en og en del for å se hva som hjelper. - kjbu Okei, takk for svar. Nå har jeg heldigvis en reserve pc ett eller anna sted jeg ikke aner så får finne fram den og teste. Mulig det er rammen som er problemet, trur faktisk de nærmer seg 6-7 år nå. ^^ så er det ett som nesten er nytt. psu'n er relativt ny og skjermkorte er gforce7800gt, noen år gammelt. Lenke til kommentar
amundfosho Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Problemet ditt høres ganske kjent ut, hadde problemer selv ved at noen spill fryste når de hadde kjørt litt, løste da problemet ved å fjerne minnet / bytte det ut. så dette er det du burde teste ut først. for så å se på andre problemer hvis det ikke løser seg. Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Gjør det enkleste først da. Last ned memtest: http://www.memtest.org/#downiso brenn på en CD, boot maskinen din fra den CD du nettop brente. la den kjøre testen noen timer ... Er alt ok her anbefaler jeg at du sjekker loggene og hva for feilmeldinger du får. Endret 11. april 2011 av Strukt Lenke til kommentar
nilok64 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Hei. Har begynt og spille Tf2 og black ops. Men lagger veldig mye og innemellom fryser pcen seg pa black ops. Vet noen hva som kan vare problemet? Har ATI radeon 4800 HD series og har lastet ned driver til den. Har 2gb ram Endret 11. april 2011 av nilok64 Lenke til kommentar
nilok64 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 kan hende jeg mangler noen drivere eller programmer men vet ikke hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå