fotogigen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 en liten tur etter jobben i går, resulterte i dette landskapsbildet.Tek gjerne imot kritikk på etterbehandling og komposisjon. :=) 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fint bilde, finner ikke noe å sette finga på jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Flott bilde fotogigen! Bildet ser malerisk ut, og masse dramatikk! Har ingenting å usette på bildet ditt, print ut i A3 og få det opp på veggen er mitt tips til deg! En liten ting.. Hva gjorde du da du prosesserte bildet? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Hei, takk for gode tilbakemeldinger.Eg har bare konvertert råfila i lightroom på vanlig måte.( først justerer eg forgrunnen, så bruker eg selektivt filter til å justere himmelen) En liten justering etterpå med kurve verktøy i cs 5 etterpå.Blir nok lerret i 80x 60 for salg dette, har allerede fått en bestilling på akkurat dette bildet :=) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var fett bilde ja. Om jeg nå skulle sette fingern på noe jeg så ved første øyekast så er det at alt skummet i fjæra er veldig flatt, og for min del litt ødeleggende for ett ellers naijs bilde. Kan jo bare være meg, men litt mere detaljer i skummet? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Flott bilde å flotte farger. Alt stemte lissom her. Så vet ikke helt hva skal sette fingern på, så du skal være fornøyd med dette. Lenke til kommentar
mobilpriser Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Goder farver, med en rigtig flot glans også! Rigtig godt arbejde. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Takk for hyggelige kommentarer :=) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nydelig bilde! Eneste jeg kan sette fingeren på er at det heller litt mot venstre. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Takk, men der tar du nok feil:=) visst du drar bildet med horisonten til kanten på skrivebordet på pc en din vil du se at horisonten er helt rett, med bittelitt fortegning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå