Neophus Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Om jeg å skal tenke rimelig firkantet litt: Er ikke da egentlig Pepsi å Royal Cola Plagiat på Coca Cola da? (eller omvendt) ? Eller hva med det at Synnøve lager OGSÅ firkantede oster akkurat som Norvegia? fy å fy. Eller spesielt det at Läkerol sine esker er jo nesten nøyaktig som Dent sine, bare litt forskjellige farger.. Åsså er jo det Dagbladet, som har plagiert ideen til VG, det å ha nyheter på en nettside.. </firkantet> -- Om alle hadde tenkt slik hadde verden gått til h*lvete.. Jeg syns forresten at siden til PlastBox eier vilt for den saks skyld Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 kim kim kim... nå må du skjerpe deg, kopiere en side slik? FY FY FY! Du vet den siden jeg laga som webside på skolen? http://home.no/mapping Og så kan du ta en titt her: http://www.mazy.net Tror siden min da kommer i kategorien, R-I-P-O-F-F. AHEaheAEH!! Men bra satt opp og sånn Kim, bra system. Du er så flink atte! - Fredrik! (EVO) PS: Må ta en grilltur en dag! Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Takker, freddie. Joa, vi må få samla folka snart! Det er litt for lenge siden jeg har sett dere nå. Folka i sjf. treffer jeg jo nå og da men dere andre ser jeg lite til. Snakka med Håkon i går. Han har flytta til kongsberg. Han var hyppen på så treffes han også. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 LOL han derre Piranha er jammen en latterlig type Han har vel ALDRI sagt at han lagde siden selv ??? NEI han skrev til og med i topic at det var rip off !! Og nå viser det seg at DU ripper sider selv Fy Fy Fy !!! Synes det var en fin side jeg ... Hadde vært kult om du fikk til en hel by Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Takker, freddie. Joa, vi må få samla folka snart! Det er litt for lenge siden jeg har sett dere nå. jajaja. ta flørtingen et annet sted. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 HEHE, mye morro lesning, kvasse kommentarer og generelt sprell. Putt en piraia i en plastboks og se hva som skjer... Aner ikke hvor det kom fra. Så ut vinduet og når jeg så tilbake på skjermen så sto det der... DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå