PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Inspirert av denne: http://www.mrwong.de/myhouse/ , lagde jeg denne: http://plastbox.inett.biz. Lag gjerne deres egen virituelle leilighet men les reglene (noen få linjer) ført. Ikke forvent at alt blir godtatt heller. Alle bilder må godkjennes av en administrator (foreløpig bare meg). Edit: Må bare få med at grafikken ikke akkurat er ferdig men siden fungerer. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Det var jo ripoff2k deluxe da :wink: siden var vel grei nok. det er liksom bygningen som blir fargeklatten, så det er ikke behov for så mye annet på en slik side Lenke til kommentar
designerus Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Sorry, men jeg kan ikke kalle dette for inspirasjon... Ser ut mer som plagiat. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Sorry, men jeg kan ikke kalle dette for inspirasjon... Ser ut mer som plagiat. Hva med å endre litt på bygningen? Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Sorry, men jeg kan ikke kalle dette for inspirasjon... Ser ut mer som plagiat. Hva med å endre litt på bygningen? Det er opp til brukerene... Er liksom det som er hele poenget. Hvis du ser på leilighetene til Digital Hybrid og cavey ser du svært gode eksempler på hva som kan gjøres. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 2plastbox: Hva mener du med "Det er opp til brukere"? Bestemme om du stjal ideen eller hva? Ja, jeg så veldig gode eksempler, men ikke din... Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Herregud... Seff er det en ripp-off! Se på topic! Det er opp til brukeren(e) å lage leiligheter som er litt kreative og spesielle. Dette er heller ikke det ferdige "produktet". Det er en grunn til at det heter DigitalCity, "City" altså, ikke Tower eller building. Vi får se hva som skjer. Inntil det kan de som ikke har noe prostivt å si (evt. konstruktiv kritikk og forslag) i grunn bare holde kjeft. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 tsk, tsk.. sånne folk rynker man på nesen av. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 tsk, tsk.. sånne folk rynker man på nesen av. Sånne folk? Meg eller de som ikke kan annet en å slenge dritt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 folk som stjeler så og si en hel webside. deg, med andre ord. tsk, tsk. *riste på hodet* ungdommen nu til dags.. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Øy! Jeg stjal ikke siden. Jeg har jo ikke engang laget noe design enda engang :S Jeg driver mye med php men i det siste har jeg gått tom for nye ting å lage. Har laget webshop, forum, portaler, og andre "eksperimentelle" ting. Når jeg er noe slikt, særlig når det er så dårlig laget (script-delen, altså) må jeg bare lage noe lignende selv, om ikke for annet enn å få erfaringen. Morro bare å vite at jeg kan. Når jeg første har laget noe slikt er det jo ikke heller noe vits å bare ha det liggende på maskina mi med 2 brukere på. Som du ser er det i skrivende øyebligg 47 brukere og det på 2-3 dager. Syntes faktisk dette var morro og da jeg postet på freakforum.nu (som ikke er totalt infestert av fjortisser og negative bedrevitere som ikke egentlig kan noe) fikk jeg bare positiv respons og spørsmål om funksjoner som ikke var der enda (altså konstruktiv kritikk). Syns det blir litt dumt å rive hue av noen fordi de lager noe som har blitt laget før. Prøv og tell hvor mange forumer, webshopper og portalsystemer som finnes. I bunn og grunn er jo alle disse ganske like og designet kan nok lages 99% like også. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Øy! Jeg stjal ikke siden. Jeg har jo ikke engang laget noe design enda engang :S Jeg driver mye med php men i det siste har jeg gått tom for nye ting å lage. Har laget webshop, forum, portaler, og andre "eksperimentelle" ting. Når jeg er noe slikt, særlig når det er så dårlig laget (script-delen, altså) må jeg bare lage noe lignende selv, om ikke for annet enn å få erfaringen. Morro bare å vite at jeg kan. Når jeg første har laget noe slikt er det jo ikke heller noe vits å bare ha det liggende på maskina mi med 2 brukere på. Som du ser er det i skrivende øyebligg 47 brukere og det på 2-3 dager. Syntes faktisk dette var morro og da jeg postet på freakforum.nu (som ikke er totalt infestert av fjortisser og negative bedrevitere som ikke egentlig kan noe) fikk jeg bare positiv respons og spørsmål om funksjoner som ikke var der enda (altså konstruktiv kritikk). Syns det blir litt dumt å rive hue av noen fordi de lager noe som har blitt laget før. Prøv og tell hvor mange forumer, webshopper og portalsystemer som finnes. I bunn og grunn er jo alle disse ganske like og designet kan nok lages 99% like også. Jeg har alltid sagt at programmer og designer i ett = bull shit. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har alltid sagt at programmer og designer i ett = bull shit. Vet ikke helt hva dette skal bety men jeg vet at jeg ikke er spesielt god på design. Jeg vil derimot påstå at jeg er blant de 5 beste php-scripterene på denne forumet. Denne http://www.proteinfabrikken.no siden er laget av en kamerat av meg. Vi er begge enige om at jeg er en bedre scripter/programmerer enn han men han får jobben gjort og du kan ikke si han ikke er god på design! Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva om du hadde skrevet dette med en gang, så hadde vi forstått hvor utrolig flink du er med det samme? Tåler du bare positive tilbakemeldinger får du heller sende det inn til Donald Duck. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Fy ******, dette er nesten for ille... Sier ikke at jeg ikke tåler kritikk men "Sia de suger no jævlig fordi den ligner på en annen side!" eller rett og slett bare "Sia de suger!" funker bare ikke. Det er bare utrolig unødvendig og hjelper ingen (bortsett fra kanskje selvbildet til dem som ikke klarer slikt selv). Hadde dere derimot sagt noe i likhet med "Hvorfor ikke ta med..." eller "En funksjon du burde ha er..." så hadde jeg vært svært takknemlig. Som det står på siden min trenger jeg hjelp med grunn- og topp-etasjen fordi jeg ikke kan design. Med fare for å gjennta meg selv, forslag til ting som kan legges til/fjernes er svært(!) velkommene mens drittslenging vil bli svart med å gjennta det jeg skriver her. Korstruktiv kritikk, gutta (og jentene)! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 2plastbox: Jeg kan si hva jeg vil, siden jeg kan argumentere det. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Har ikke hørt annet en dritt, jeg da. Enesta argumentet som har kommet fra din siden er at siden min ligner på den andre, noe jeg sa selv allerede i topicen... Er det ingen her som har hørt om konstruktiv kritikk? :S Lenke til kommentar
designerus Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 HALLO! Hvorfor skal noen diskutere en annens ide??? Den er jo ikke din! Når jeg sa det, så mente jeg siden som vennen din har laga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå