fantaorange50ore Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei, skal begynne på Videregående skole etter sommerferien, men skolen jeg skal begynne på ligger ikke i fylke mitt, så jeg skal flytte til ett annet fylke. Det har seg sånn at jeg har ikke ordnet noe flyttemelding eller den slags. Er dette for seint å ordne nå? Mener å huske at fristen til dette var 1 mars, men kan godt hende at jeg blander med søknadsfristen. Håper inderlig jeg tar feil. Fantaorange50ore Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Den gangen jeg skulle bytte fylke så gjorde jeg dette i juni, men ring på mandag for å sjekke. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Flyttet du på hybel eller kjøpte familien din hus/leiligheten i ett annet fylke? Hvis familien flytter så er det andre regler, enn hvis du flytter på hybel. Jeg skal flytte på hybel. Jeg tar meg en tur for å vær helt sikker! Takk for svaret, Ichristian! ;D Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Strengt tatt så var min sak litt mer komplisert enn som så, men jeg antar jeg falt inn under familieflytting i så fall. Jeg visste ikke engang at det var begrensninger på det så lenge man uttalte at man kom til å flytte. Men ja, sjekk på mandag Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 http://www.skatteetaten.no/no/Artikler/2010/Om-a-melde-flytting-innen-Norge/ Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 er aldri for sent selv om det er en frist. jeg vet ikke hva som skjer om man er for sen, men d a jeg meldte flytting, sånn kanskje 3 mnd etter jeg hadde flytta, så satte jeg flyttedatoen litt sånn rett før fristen hadde gått ut Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Stiller ett spørsmål til dere her på forumet, som ikke har noe med flytting å gjøre. Er det noen som kan svare meg på hva jeg burde ha i snitt, for å komme inn på anleggsteknikk? Har hørt det ikke bruker å være noe høyt, folk som har kommet inn med 2-3 i snitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå