Gå til innhold

Gothic 2: Rykter


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at en kjøpmann som heter Canthar (han man skal hjelpe med å putte Sarah i fengsel) har spredt rykter om at jeg er en rømling til alle kjøpmennene i Khorinis, så ingen vil handle med meg. Noen som vet hvordan man kan ordne opp i dette uten å betale de 500 gull han forlanger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må desverre betale han, det er ingenvei å snu.. Men egentlig de folka har ikke så J:Æ:V:L:I:G masse bra... Men hvis du hjelper sarah, får du 100+ mer exp og et veldig bra begynner sverd. Og du kommer et skritt nærmere med å joine Malitia! Men hjelper du Canthar og får kjerringa i fengsel så kommer du et skritt nærme theivsguild...

Lenke til kommentar

Ok, han sier bryskt, at han ikke har tid til å snakke med meg, så..

Anyway, finnes det noe mer etter jeg har slaktet de fire dragene? Jeg har drept is-dragen + den som står inne i sumpen. Får ikke håpe at spillet tar slutt etter at de 2 neste dragene har tatt kveld, for dette spillet var jæ*** bra. Jeg hører jo de sier at orkene kanskje kommer med forsyninger utenfor den provisoriske tre-veggen de har satt opp rundt borga i Valley of Mines, men...kanskje det bare er story-fillers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...