Gå til innhold

Gothic 2: Rykter

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at en kjøpmann som heter Canthar (han man skal hjelpe med å putte Sarah i fengsel) har spredt rykter om at jeg er en rømling til alle kjøpmennene i Khorinis, så ingen vil handle med meg. Noen som vet hvordan man kan ordne opp i dette uten å betale de 500 gull han forlanger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg putta sarah i fengsel så jeg skjønner ikke hvorfor han er så hissig :roll: . Kan det ha noe med at jeg busta han der karen for stjeling. Han som har stjålet pengene til en merchant og når du tar han sier han at han har venner som skal gjøre livet surt for deg?

Lenke til kommentar

Du må desverre betale han, det er ingenvei å snu.. Men egentlig de folka har ikke så J:Æ:V:L:I:G masse bra... Men hvis du hjelper sarah, får du 100+ mer exp og et veldig bra begynner sverd. Og du kommer et skritt nærmere med å joine Malitia! Men hjelper du Canthar og får kjerringa i fengsel så kommer du et skritt nærme theivsguild...

Lenke til kommentar

Ok, han sier bryskt, at han ikke har tid til å snakke med meg, så..

Anyway, finnes det noe mer etter jeg har slaktet de fire dragene? Jeg har drept is-dragen + den som står inne i sumpen. Får ikke håpe at spillet tar slutt etter at de 2 neste dragene har tatt kveld, for dette spillet var jæ*** bra. Jeg hører jo de sier at orkene kanskje kommer med forsyninger utenfor den provisoriske tre-veggen de har satt opp rundt borga i Valley of Mines, men...kanskje det bare er story-fillers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...