protoneedhelp Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei! Jeg har lest en tråd her på forumet, men det var fra 2008, så jeg lager en ny tråd om trafikalt grunnkurs bevis. Spørsmål: Hvor lenge varer et trafikalt grunnkurs bevis og når kan man ta mørkekjøring? takk på forhånd Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Er ikke helt sikker på hvor lenge beviset for øvelseskjøring varer, men du skal ikke se bort i fra at det er snakk om ganske lang tid. Mørkkjøringen er vel fra september til mars avhengig av hvor du bor i landet. Jeg var med på den siste mørkekjøringen for ca tre uker siden før de startet opp med det igjen høsten. Du kan få lappen allikevel, men da regnes den som midlertidig og mørkekjøringen må rad snarest. Lykke til;-) Endret 26. mars 2011 av gingerviking Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) visst jeg husker riktig så varer trafikkalt grunnkurs i 3 år, men visst du tar feks moped lappen/bil lappen eller en annen form for sertifikat som krever trafikkalt grunnkurs innen de 3 årene har gått, så får man trafikkalt grunnkurs for resten av livet ditt (så lenge du ikke mister sertifikat og må ta alt på nytt:P ) Endret 26. mars 2011 av Sippe Lenke til kommentar
cfg Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tror det bare er teorien på bil som varer i tre år, det var mer enn 3 år siden jeg hadde tatt grunnkurset til jeg "begynte" på lappen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå