Roadrunner94 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei. Dama mi har et problem me iTunes'en sin, på pc'en hennes, jeg har prøvd å repare og laste ned igjen å installere på nytt men samme feilmeldingen kommer opp, dette er va som står i feilmeldingen: Elementet iTunes.exe som denne snarveien refererer til, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal. vil du slette denne snarveien? ja eller nei? xD jeg har prøvd å starte den som adim og har prøvd å komme mæ inn på mappen under programfiler, men blir nektet tilgang, og klare ikke å skifte hvilken bruker som har tilgang. pluss: pc'en er noe d... acer aspire 6920g så den kan bli en mac på ho seinere en dag men først så vil jeg ordne opp i dette problemet takk for alle svar. bare flytt dette emne om det er feil plassert. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det høres mer ut som om snarveien peker feil sted. Har du prøvd å gå inn i programmappen og åpne .exe-filen der? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 æ kommer mæ ikke inn der engang. fordi det kommer opp ei melding at ho ikke har tilgang til den mappen, det e hennes pc så æ syns det e så rart. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Da må du sjekke hvordan brukerrettighetene til den mappen er satt. Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 har gjort det og det står at ho har tilgang. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Dama mi har et problem me iTunes'en sin, på pc'en hennes, jeg har prøvd å repare og laste ned igjen å installere på nytt men samme feilmeldingen kommer opp, dette er va som står i feilmeldingen: Elementet iTunes.exe som denne snarveien refererer til, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal. vil du slette denne snarveien? ja eller nei? xD jeg har prøvd å starte den som adim og har prøvd å komme mæ inn på mappen under programfiler, men blir nektet tilgang, og klare ikke å skifte hvilken bruker som har tilgang. pluss: pc'en er noe d... acer aspire 6920g så den kan bli en mac på ho seinere en dag men først så vil jeg ordne opp i dette problemet takk for alle svar. bare flytt dette emne om det er feil plassert. Hallo! Prøv å logg av, ikke slå av, og logg på som Administrator. Om hu ikke har brukt passord, så skulle det gå greit. Og har ho passord, så har du sikkert det for hånden. Som adm skulle du jo få lov å gjøre hva som helst Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå