Gå til innhold

Itunes starter ikke

Anbefalte innlegg

Hei.

Dama mi har et problem me iTunes'en sin, på pc'en hennes, jeg har prøvd å repare og laste ned igjen å installere på nytt men samme feilmeldingen kommer opp, dette er va som står i feilmeldingen:

Elementet iTunes.exe som denne snarveien refererer til, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal. vil du slette denne snarveien? ja eller nei? xD

jeg har prøvd å starte den som adim og har prøvd å komme mæ inn på mappen under programfiler, men blir nektet tilgang, og klare ikke å skifte hvilken bruker som har tilgang.

pluss: pc'en er noe d... acer aspire 6920g så den kan bli en mac på ho seinere en dag men først så vil jeg ordne opp i dette problemet

takk for alle svar. :)

bare flytt dette emne om det er feil plassert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Dama mi har et problem me iTunes'en sin, på pc'en hennes, jeg har prøvd å repare og laste ned igjen å installere på nytt men samme feilmeldingen kommer opp, dette er va som står i feilmeldingen:

Elementet iTunes.exe som denne snarveien refererer til, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal. vil du slette denne snarveien? ja eller nei? xD

jeg har prøvd å starte den som adim og har prøvd å komme mæ inn på mappen under programfiler, men blir nektet tilgang, og klare ikke å skifte hvilken bruker som har tilgang.

pluss: pc'en er noe d... acer aspire 6920g så den kan bli en mac på ho seinere en dag men først så vil jeg ordne opp i dette problemet

takk for alle svar. :)

bare flytt dette emne om det er feil plassert.

Hallo!

Prøv å logg av, ikke slå av, og logg på som Administrator. Om hu ikke har brukt passord, så skulle det gå greit. Og har ho passord, så har du sikkert det for hånden.

Som adm skulle du jo få lov å gjøre hva som helst :)

Vennligst

BmOnline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...