miazza Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Emnet sier vel det meste. Var igjen litt usikker på hvor jeg skulle spørre om dette for å få flest og best mulig svar, men det er vel en slags "hobby". Hvordan kan man vite hvilket kort det er, bare ved å se på baksiden av kortet? Jeg mener altså vanlige spillekort fra kortstokker med mønster som bakside på kortene. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ved å gjøre endringer på baksiden på kortene som bare du greier å se eller legge merke til. Eller hadde du tenkt å få dette til på hvilken som helst umodifisert kortstokk. Lenke til kommentar
miazza Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Hadde tenkt til å få dette til på umodifiserte kortstokker, ja.. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Så du har tenkt å trene deg opp til å bli synsk mao.. lykke til. 1 Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 hvis du sammarbeider med noen kan du jo gjøre et litt mindre komplisert triks, ta for eksempel at du skal vite om et kort er SPAR eller ikke uten å se på det, så holder noen opp kortet så alle ser, og den du samarbeider med f. eks. tråkker deg på foten èn gang hvis det er spar Kan jo bli morsomt.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvis det du er ute etter lot seg gjøre ville nok ikke kortspill vært særlig populært. Når noen får det til å se ut som de er i stand til å forutse kortet, er det et triks. Kanskje du kan lære deg noen slike? 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hvorfor vil du lære dette? Hvis jeg ser bort i fra at det ikke er mulig, ville du brukt evnen til å jukse i kortspill, eller til å underholde folk med korttriks? Lenke til kommentar
miazza Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 På tradisjonelle kortstokker med mønster på kortets bakside er det fullt mulig å se hvilket kort det er. Har ikke tenkt til å jukse på noen måte, det hadde bare vært artig å kunne. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 B-gjengen bruker det i Donald Duck & Co, så jeg vil tro det er kilden hans. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Det er jo også noen sjarlataner som påstår at de kan forutse kort vha. intuisjon, men ikke "leser" de baksiden og ikke lykkes de heller. EDIT: Alternativt .. http://www.aftenbladet.no/innenriks/1371310/Falske_pokerkort_beslaglagt_i_Kristiansand.html Endret 3. mai 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå