pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Tusen takk for hjelpen ALLE sammen. Alle har vært ypperlige. Men spørsmålet mitt er nå, jeg skal kjøpe denne pcen. Men skal jeg kjøpe pcen fra hver side? Liksom dustinhome, netshop, pixmania. Eller skal jeg kjøpe bare på en side? Kan den pcen kjøre på medium eller high på alle spill? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Nei, og ja og ja:) Ser ut som du vil komme best ut av det ved å kjøpe hos Dustin Home som også har kjempegod service og er billige! Netshop er helt greie på kundeservice, mens pixmania er elendige. Den kjører det meste glatt! Lykke til:) BTW: ser at Dustin har alle varene, men 2 varer som er ventet 1-3 dager. Det skulle gå fint så lenge du ikke må ha PC'en på 2 dager! Ser at de heller ikke har ASUS 570, men ser ikke noen spesiell grunn til at du kan velge ett av de andre fra henholdsvis Gigabyte eller Zotac:) Endret 26. mars 2011 av Boneraw Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Nei, og ja og ja:) Ser ut som du vil komme best ut av det ved å kjøpe hos Dustin Home som også har kjempegod service og er billige! Netshop er helt greie på kundeservice, mens pixmania er elendige. Den kjører det meste glatt! Lykke til:) BTW: ser at Dustin har alle varene, men 2 varer som er ventet 1-3 dager. Det skulle gå fint så lenge du ikke må ha PC'en på 2 dager! Haha neida! men nå har jeg funnet alle delene Endret 26. mars 2011 av pavllion Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Hvordan lager du sånn "handlevogn" kurv "IKON"? Endret 26. mars 2011 av pavllion Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kan hvertfall si at Dustin Home er den nettbutikken du burde bruke! jeg bestilte pc komponenter på tirsdag morgen, og fikk alt på torsdag Plus at Dustin har kjempe god service og er raske til å svare mail dersom du har spm mens du venter på varen(e). De har også god service med garantier osv og du får varer du sender inn for reklamasjon/garanti raskt tilbake 5/5 til dustin for sure! Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Kan hvertfall si at Dustin Home er den nettbutikken du burde bruke! jeg bestilte pc komponenter på tirsdag morgen, og fikk alt på torsdag Plus at Dustin har kjempe god service og er raske til å svare mail dersom du har spm mens du venter på varen(e). De har også god service med garantier osv og du får varer du sender inn for reklamasjon/garanti raskt tilbake 5/5 til dustin for sure! Skal kjøpe fra dustin, men hvordan lage handlekurv ikon, sånn at dere kan se handlekurven? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Tror det funker hvis du lagrer som "favorittliste" og så kopierer linken fra favoritter:) Endret 26. mars 2011 av Boneraw Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kan hvertfall si at Dustin Home er den nettbutikken du burde bruke! jeg bestilte pc komponenter på tirsdag morgen, og fikk alt på torsdag Plus at Dustin har kjempe god service og er raske til å svare mail dersom du har spm mens du venter på varen(e). De har også god service med garantier osv og du får varer du sender inn for reklamasjon/garanti raskt tilbake 5/5 til dustin for sure! Skal kjøpe fra dustin, men hvordan lage handlekurv ikon, sånn at dere kan se handlekurven? Lurer egentlig på det samme selv, men jeg har et annet tips du kan gjøre: Legg alle pc delene dine til favoritter(du må logge inn) så trykker du på send til en venn elns og da skriver du inn din egen e-mail, også for du en link i den email som du da poster her på forumet, easy shit! Tror det funker hvis du lagrer som "favorittliste" og så kopierer linken fra favoritter:) Det funker ikke Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Okey, prøvde ikke selv, jeg bare regnet med at det fungerte:) Prøv å send til email slik som blir foreslått:) Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Her er den: http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=b03fca7757fa4695910c1b0a5ab17909 Bra? Endret 26. mars 2011 av pavllion Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det funket ikke, får bare mine egne favoritter! Prøv som foreslått av KK ovenfor Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Det funket ikke, får bare mine egne favoritter! Prøv som foreslått av KK ovenfor http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=b03fca7757fa4695910c1b0a5ab17909 Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Flott, det virket. Men ser at de ikke har ASUS 570 på lager, så enten så ringer du DUSTIN i morgen og spør når de forventer varen på lager, eller så ville jeg gått for enten GIGABYTE eller ZOTAC kortene med samme GPU, altså 570:) Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Flott, det virket. Men ser at de ikke har ASUS 570 på lager, så enten så ringer du DUSTIN i morgen og spør når de forventer varen på lager, eller så ville jeg gått for enten GIGABYTE eller ZOTAC kortene med samme GPU, altså 570:) Er dustin åpen om søndager? Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nei, desverre. Mente første virkedag, altså mandag:) Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Nei, desverre. Mente første virkedag, altså mandag:) Ok takk skal du ha Lenke til kommentar
crysisMod Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 er dette bedre? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8 passer det sammen og er det bedre enn det på dustin linken? kjører vel alle spill på max bortsett fra metro 2033 Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 er dette bedre? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8 passer det sammen og er det bedre enn det på dustin linken? kjører vel alle spill på max bortsett fra metro 2033 Hiv inn noen hundrelapper mer og kjøp ASUS 6970 Direct CUII Kjører ALLE spill på maks, inkludert Metro 2033 Kjører Mafia 2 "maxed out" med average FPS 85 Metro 2033 pleier å gå 35-40 ++ FPS "maxed out" Så anbefaler dette kortet på det høyeste Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det funket ikke, får bare mine egne favoritter! Prøv som foreslått av KK ovenfor Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Det funket ikke, får bare mine egne favoritter! Prøv som foreslått av KK ovenfor Ikke svar crysismod, han er en venn av meg som vil bare ødelegge tråden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå