Dr3as Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En herlig blanding av til tider drittspill og håpløse dommeravgjørelser.. Ikke vent at folk kommer å ser på kamp når det ender slik.. Nei vinner ikke Rosenborg ligaen i år er det ikke noe vits i å møte opp på Lerkendal, da kan de bare ha det så godt! Var da ikke det jeg sa... Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Dårlig start for Rosenborg dette, men det bedrer seg nok utover i sesongen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Haha, deilig! 6 poeng foran RBK etter 2 kamper, selv etter å ha møtt Viking i Stavanger. Lurer fælt på hvem jeg skal håpe på mellom Lillestrøm og Rosenborg neste uke. Får vel bli uavgjort det da. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Jönsson Hoftun må gå. No skal det seiast at eg såg kampen frå tribunen, men Jimbo (Larsen) var vell ikkje så dårleg? Han er noko uheldig på det første målet, men sløvt og sleppe Stabæk-spelaren på det andre målet. Eg såg iallfall ein god del positive tendensar hjå han. Han verka å vere eit potensielt lederemne i dei bakre rekkene, og trør skikkeleg til i duellspelet Jimbo >>> Bjärsmyr i mine auge iallfall. Latterlege 12 000 på tribunen i dag, det blir ikkje akkurat betre i framtida av dårleg spel og berre seine kveldskampar. Sjøl om vi tape så vinn vi læll... edit: Har sett andre scoringa til Stabæk om att no og ballen verkar ikkje og vere ut i forkant. Derimot burde nok Lusse hatt straffe på 1-0 til RBK. Då hadde kampen sett heilt annleis ut. Dommaren gjorde og ein del rart, begge vegar men det var nok meir match-avgjerande situasjonar som gjekk mot RBK. Som andre skriv over verkar vinnarmentaliteten å vere heilt fråverande. Men med så store utskiftingar som me har hatt det siste halvåret er det diverre ikkje særskild overraskande... Endret 3. april 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vinnermentaliteten i Rosenborg er borte. Enkelt og greit. Stabæk får to heldige mål og vi slår faen meg KUN innlegg når vi nesten ikke har noen i feltet til å gjøre noe med det. Som MartinF skrev på statusen. Forrige gang vi tapte de to første vant vi serien 6p over M****. BB i dag var Per. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Helt enig i at banens beste var Per. Hadde vi ikke hatt han, hadde vi aldri kommet oss så langt fram på banen som vi gjorde. Virker til tider som om TL er for lavt nivå for han. Han kan med et lite rykk, suse ifra hvem som helst. Dog er han jo ekstremt på akkurat dette, men han får jo enhver midtbanespiller til å se ut som en saltstøtte. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Litt kjedeleg at Per ikkje tørr/kan skyte Men han var eit av få "lyspunkt" på RBK i dag. Har no sett første målet til Stabæk ein god del ganger, og det verkar for meg som Stabæk spelaren er i offside. Det er vanskeleg å sjå skikkeleg men eg legg ved to bilete som kan vere med å skape diskusjon om han var i offside. Foten til Stabækspelaren verkar å vere innanfor Larsen, men som sagt særs vanskeleg å avgjere. Nokon som har betre bilete? edit: No verkar det kanskje som eg gav dommaren skulda for at me tapte, men det gjer eg absolutt ikkje. Klart me hadde ikkje marginane med oss, men me var ikkje god nok sjølve. Me kjem sterkare attende, men akkurat no treng Jönsson tid til å bygge eit slagkraftig lag av det vesle han har. RBK treng vår støtte no, både i medgang og i motgang. Endret 3. april 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ballen var inne. Det var straffe. Lustig kan fortsette å drømme om Serie A. Jimbo må få mer tid. Joar har tatt steget. Enig i at Ciljan er BB. I kveld gjør han det jeg har ventet lenge på, han utforder en mot en kommer seg forbi og skaper dermed ubalanse. Målet vårt er kunst, men hvorfor slipper vi oss ned etter det og lar Stabæk begynne å trille ball. Det er der vi taper kampen. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bagh for President! Helt enig i alt du sier nå! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Og TV2 kan ta rennafart og drite i det idiotkameraet på bom neste kamp. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ble ikke den store kampen i går nei. Må si jeg ble utrolig frustrert over dommeren. Men morsomt at Joar fortsetter å score, blir nok bra utover sesongen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jønsson er ikke riktig mann til å trene Rosenborg . Gullet er allerede tapt For meg virker det som han bare er i Rosenborg for å sabotere laget mest mulig, han gjør jo null nytte av seg. Han burde blitt pensjonist og flyttet hjem til Sverige Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Typisk at folk skal begynne å mase på Jönsson etter to kamper. Regner med at følgende snart blir å lese i adressa: "Eggen hadde vunnet seriegull hundreogtolvtusenmillioner ganger med dette laget, blabla." Tror Jönsson blir bra som trener, dersom han får tid på seg. Husk at hele sentrallinja er ute fra laget i fjor, og at Hoftun ikke har evnet å hente inn noen av det kalibret som trengs. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Så lenge ikke ledelsen i Rosenborg skjønner at de må ha en god trener som har peiling på hva han driver med over tid, så nytter det ikke. De gode trenerne har forsvunnet for lenge siden ut av Rosenborg, å dermed har det vært en helt forferdelig gjennomtrekk av trenere siste 10 årene. Det er ikke måte på ! 1999-2002 Nils Arne Eggen 2003 Åge Hareide 2004 Ola By Rise 2005 (til 8/8) Per Joar Hansen 2005-2006 Per-Mathias Høgmo 2006-2007 Knut Tørum 2007-2008 Trond Henriksen 2008-2010 Erik Hamrén 2010 Nils Arne Eggen 2011 Jan Jönnson Det lukter ikke akkurat stabilitet av den listen der Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jønsson er ikke riktig mann til å trene Rosenborg . Gullet er allerede tapt Give me a fucking break! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jønsson er ikke riktig mann til å trene Rosenborg . Gullet er allerede tapt Ja, me kan openbart berre legge oss ned å dø... Me har tapt to kampar? So f**kings what? Sjølv om eg er ueinig i mykje av det som blir gjort på brakka gir eg ikkje opp seriegullet etter berre to rundar. No må me (fansen) vise at me toler litt motgang, og gi gass som aldri før! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Herlig å se at Kjernen var aktive igår. Om det er 12000, 17000 eller 20000 på stadion, er det fortsatt kjempestemning takket være kjernen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjempestemning? Evighetssanger med trommer og megafon, lav summing fra et fåtall som synger... Ikke akkurat hva jeg selv ser på som god stemning, men det er nå så. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjempestemning? Evighetssanger med trommer og megafon, lav summing fra et fåtall som synger... Ikke akkurat hva jeg selv ser på som god stemning, men det er nå så. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 For oss som så på TV, så hørte vi Kjernen like godt som alltid, altså veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå