MartinF Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 1 poeng på to kamper... Det er jo bare flott. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du tror vi får med oss et poeng fra denne kampen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hah, gjett om jeg glemte at vi tapte mot Brann og... Trodde det ble 1-1 i Bergen. Jaja, null poeng på to kamper da. Enda værre... Hvor faen fikk jeg det fra? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Savnet av Demidov og Annan er tydelig! I tillegg har vi avgjørende dommeravgjørelser i mot oss, da blir det vanskelig... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 At vi betalte 8 mill for en stopper som ikke er bedre Bjärsmyr er bekymrende. Han er skyld i begge baklengsmålene våre, og gjør mye rart der ute. Mulig det er tidlig å sette karakter på han, men i denne kampen har han vært totalt BALLE. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Dett var dett... Går å gjemmer meg. Endret 3. april 2011 av robolai Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 HEIA DE BLAA!!! Jaaa, de skuffet meg ikke! 2 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 JAAAAAAAAAAAAA!! Haha når sist åpnet Rosenborg sesongen med to strake tap? 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 hehe, gøy å se rosenborg tape litt, har vært en stund siden sist! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Bra jeg ikke dro på Lerkendal i dag. Makaløst dritt. To rekorder blir ødelagt på like mange kamper... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 JAAAAAAAAAAAAA!! Haha når sist åpnet Rosenborg sesongen med to strake tap? 2002 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En herlig blanding av til tider drittspill og håpløse dommeravgjørelser.. Ikke vent at folk kommer å ser på kamp når det ender slik.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 At vi betalte 8 mill for en stopper som ikke er bedre Bjärsmyr er bekymrende. Han er skyld i begge baklengsmålene våre, og gjør mye rart der ute. Mulig det er tidlig å sette karakter på han, men i denne kampen har han vært totalt BALLE. Nå får du ta å roe ned. Bjärsmyr har vært i klubben 100 ganger så lenge som Jim, og Jim er da mye bedre enn Bjärsmyr. Bjärsmyr er en spiller uten styrker, som taper alle dueller han er i, og gjør feilvalg oftere enn han gjør riktige valg. Å si at Jim Larsen er skyld i det første målet er å ta i, han er uheldig i en duell og ballen detter ned perfekt for Stabækspilleren. På det andre målet kan jeg si meg litt enig, men det er fortsatt ikke hans skyld, selv om han kunne gjort det bedre. Han er en spiller med en voldsom duellstyrke og gode lederegenskaper. Gi gutten tid da. Han viste jo gode tendeser offensivt også, men vi har da hatt spillere som ikke har vært så gode i de første kampene før. Stoor, Lustig osv. Jim Larsen kommer til å komme sterkere tilbake, selv om jeg synes han ikke var værst idag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Morsom kamp! Rosenborg er definitivt ikke noe gode i år. Var ganske sikker på at de skulle vinne serien tidligere, men nå har jeg vel forandret mening totalt. stemmer frem Jim Larsen som årets dårligste kjøp allerede. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En herlig blanding av til tider drittspill og håpløse dommeravgjørelser.. Ikke vent at folk kommer å ser på kamp når det ender slik.. Nei vinner ikke Rosenborg ligaen i år er det ikke noe vits i å møte opp på Lerkendal, da kan de bare ha det så godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå