Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg vs Stabæk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At vi betalte 8 mill for en stopper som ikke er bedre Bjärsmyr er bekymrende.

Han er skyld i begge baklengsmålene våre, og gjør mye rart der ute. Mulig det er tidlig å sette karakter på han, men i denne kampen har han vært totalt BALLE.

Nå får du ta å roe ned. Bjärsmyr har vært i klubben 100 ganger så lenge som Jim, og Jim er da mye bedre enn Bjärsmyr.

Bjärsmyr er en spiller uten styrker, som taper alle dueller han er i, og gjør feilvalg oftere enn han gjør riktige valg. Å si at Jim Larsen er skyld i det første målet er å ta i, han er uheldig i en duell og ballen detter ned perfekt for Stabækspilleren.

På det andre målet kan jeg si meg litt enig, men det er fortsatt ikke hans skyld, selv om han kunne gjort det bedre.

Han er en spiller med en voldsom duellstyrke og gode lederegenskaper. Gi gutten tid da. Han viste jo gode tendeser offensivt også, men vi har da hatt spillere som ikke har vært så gode i de første kampene før. Stoor, Lustig osv. Jim Larsen kommer til å komme sterkere tilbake, selv om jeg synes han ikke var værst idag.

Lenke til kommentar

En herlig blanding av til tider drittspill og håpløse dommeravgjørelser.. Ikke vent at folk kommer å ser på kamp når det ender slik..

Nei vinner ikke Rosenborg ligaen i år er det ikke noe vits i å møte opp på Lerkendal, da kan de bare ha det så godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...