nexxion Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 hei! jeg skal kanskje kjøpe en ny data fra USA, og jeg lurer på om det går an å spille norske/europeske spill på den? en venn av meg sier det ikke går an, men jeg er ikke helt sikker! mvh Eaglearon Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Pass på at den er sonefri.. Lenke til kommentar
nexxion Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 hva mener du med sonefri? btw takk for svar Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 It's a joke. Det er ikke noe problem i det heletatt, eneste som kan vær kleint avogtil er tastaturet når det gjelder forskjellige språk. Men det er veldig veldig easyfix. Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vil det ikke muligens være noe soneproblemer med DVD-spilleren? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vil det ikke muligens være noe soneproblemer med DVD-spilleren? I forhold til DVD film ja, men ikke for spill. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 pass deg for moms spøkelset. 24% moms kan være skikkelig butthurt. postens fortolling gebyr på 110 kroner er en flat sats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå