sxxxe83 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Etter å ha lest den utallige ganger, og funnet det jeg hadde bruk for, så kastet jeg den for en stund siden.. Men nå plutselig så fikk jeg bruk for den igjen, med PC`n til en kamerat av meg.. Så jeg lurte på om noen her i forumet hadde tilgang på en MSI K7T Turbo2 manual i pdf format eller noe.. har ikke lykkes med å finne den på hjemmesiden til msi, og heller ikke via søkefunksjonen her på forumet, så hvis noen hadde noe info å komme med så hadde jeg vært veldig takknemmlig.. Mvh Torgeir Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Manualen kan du laste ned fra MSI hjemmeside. ;-) Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Du kan laste ned manual her Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Du kan laste ned manual her hmm.. Får ikke lastet ned, er det en broken link.. Når jeg leter ut ifra hjemmesiden deres så finner jeg ikke manualen, som du refererer til her.. merkelig.. Mvh Torgeir Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Du kan laste ned manual her hmm.. Får ikke lastet ned, er det en broken link.. Når jeg leter ut ifra hjemmesiden deres så finner jeg ikke manualen, som du refererer til her.. merkelig.. Mvh Torgeir Prøv denne her. Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 har samme hovedkort selv jeg!! 8) manualen ligger ***** godt hjemt på siden..... broren min fant manualen for meg siden jeg ikke klarte det... Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 http://www.msi.com.tw/program/support/manu...S-6330%20Ver5.0 DENNE LINKEN FUNKER HVIS DU BARE KOPIERER OG LIMER INN!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå