Snabel Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Hei, Har nå satt inn 2 sapphire 6950. Når jeg kjører xfire i feks crysis 2 ( som er så dårlig at jeg får lyst til å grine) Så flimrer bilde, slår jeg av xfire så flimrer det ikke. Noen som har en ide på hvorfor? Og skal jeg bruke begge xfire bridgene eller bare den ene? mvh Snabel Endret 26. mars 2011 av Snabel Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Du skal bare bruke den ene bridgen. Har du siste driver? Lenke til kommentar
raexon Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det er et driver problem som amd har med dual gpu og crysis 2. Det samme problemet har de som bruker 6990. Skal være en fix der ute, må rename en .dll fil eller noe. Håper du finner ut av det Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Du skal bare bruke den ene bridgen. Har du siste driver? Jepp, har 11.2 , det er iallefall den siste drivern jeg fant. Takk for svar Det er et driver problem som amd har med dual gpu og crysis 2. Det samme problemet har de som bruker 6990. Skal være en fix der ute, må rename en .dll fil eller noe. Håper du finner ut av det Flott, da er det bare å google mer... takk takk Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Du kan også prøve med ett program som heter RadeonPro og overstyre rendering metoden i Crysis 2 og se om det blir bedre, muligens litt ytelsestap men det får du se om du prøver. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Hmm har oppstaått et nytt problem, hvordan i alledager får jeg opp profilene jeg lastet ned fra AMD..? Noen som kan fortelle meg det? mvh Snabelen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du har null niks nada kontroll på profilene fra AMD. Det eneste du kan gjøre er å mikse til din egen med RadeonPro og thats IT. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Du har null niks nada kontroll på profilene fra AMD. Det eneste du kan gjøre er å mikse til din egen med RadeonPro og thats IT. Fant ut det ja, RadeonPro fungerte fint på crysis 2, null flimring. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå