Gå til innhold

spill til barn, 5 åring.

KeyanZa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde det vært meg, så tror jeg heller jeg hadde brukt pengene på å kjøpe diverse mini spill i playstation store. heller 5-10 småspill som en femåring går lei av etterhvert, enn et spill man ikke vet hvor lenge vil være av interesse for de små.

Lenke til kommentar

Hey

Nettopp gått til innkjøp av PS3, tenkte jeg skulle kjøpe et spill til dattra mi også.

Noen som vet om noen bra spill til barn? som ikke er vanskelig....

ho spiller litt DS, spill ala hello kitty.

noen tips til spill?

Jobba som butikksjef for GAME stores group, og jeg ga dette rådet: alle personer under 10år bør holde seg til Nintendo produkter.

PS3 er på ingen måte en barnevennlig maskin, og det gjøres lite for å gjør den det, mens Nintendo aktivt sikter seg inn på barn med sine produkter.

-frank

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han har vel først og fremst kjøpt PS3 for å bruke den selv, men ønsker også at dattera skal få litt glede av den. Jeg har selv en jente som var 5 år da jeg kjøpte PS3. Finnes masse barnevennligse spill som både kan kjøpes og lastes ned fra PSN store.

Hun elsker Little Big Planet og her anbefaler jeg å kjøpe 1´ern fremfor 2´ern som nettopp har kommet ut. Rett og slett fordi det nr. 1 er et enklere spill å styre (og du får kjøpt det veldig billig)

Jeg anbefaler også å kjøpe deg en Move kontroller med kamera, noe som gir deg flere muligheter.

"Start the Party" er enkelt å bruke for barn samtidig som de synes det er morsomt. Det samme gjelder "EyePet" hvor de skal stelle et kjæledyr. Passer spesielt bra for jenter.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Ser ingen problem med at barn spiller på PS3. Har selv småsøsken som har brukt mye tid på LBP og lego spillene, samt eyetoy med move kontroll.

Ratchet and Clank er ganske barnevennlig, men helst for barn litt eldre enn trådstarters datter.

Lenke til kommentar

Han har vel først og fremst kjøpt PS3 for å bruke den selv, men ønsker også at dattera skal få litt glede av den. Jeg har selv en jente som var 5 år da jeg kjøpte PS3. Finnes masse barnevennligse spill som både kan kjøpes og lastes ned fra PSN store.

Hun elsker Little Big Planet og her anbefaler jeg å kjøpe 1´ern fremfor 2´ern som nettopp har kommet ut. Rett og slett fordi det nr. 1 er et enklere spill å styre (og du får kjøpt det veldig billig)

Jeg anbefaler også å kjøpe deg en Move kontroller med kamera, noe som gir deg flere muligheter.

"Start the Party" er enkelt å bruke for barn samtidig som de synes det er morsomt. Det samme gjelder "EyePet" hvor de skal stelle et kjæledyr. Passer spesielt bra for jenter.

Traff du på alt ja :)

Takk for tips, kanskje prøve på eyepet også senere, er jente jeg har :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...