Dammed Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Jeg har lyst å kjøpe et turbo3G / 3,5G (HSDPA) USB modem uten binding/abo som jeg skal koble til en bærbar pc. Har noen tips til et bra og helst billig USB 3G (HSDPA) modem som finner nettverk lett, har god overførings hastighet og ingen/lite trøbbel med kommunisering med pc'en? Ebay / Dealextreme er ingen problem, har bare ikke lyst å kjøpe katta i sekken. Endret 26. mars 2011 av Dammed Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 jeg kommer til å gjøre det til jeg får modemet. Men jeg vil ha en dedikert modem slik at jeg slipper å koble til mobilen hver gang jeg skal på internet. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kan noe slikt være noe for deg? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Nja. Vil heller ha noe som drar strøm fra USB og er bare en dongel. Ala denne: http://www.dealextreme.com/p/7-2m-hsdpa-3g-sim-card-usb-2-0-wireless-modem-adapter-with-tf-card-slot-white-58024 Men det er litt vanskelig å finne ut hvilken slik dongel jeg skal gå for. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå