Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Var en kjapp tur ute i dag, og fikk dette bildet i bitende vind og 0 grader. Ny utgave av bildet: Glemte en vesentlig ting da jeg jobbet med bildet i sted, så her kommer nok en etterjustert utgave: Hva sier folket om denne? Endret 26. mars 2011 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Det kapellet med støttene gjorde seg flott i det skinnende lyset der. Bra comp her vil jeg si. Kanskje kunne "croppe" litt mere nederst av det mørke?, ellers kanskje bare meg. Knall bilde. Endret 26. mars 2011 av Ivanka Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Takk for svar! Jeg har bevisst plassert kirka i nedre del av det gyldne-snitt, og for å få frem en følelse av ekstra dybde i bildet, velger jeg å beholde mye av det svarte som et fundament som bærer bildet! Det kan sikkert diskuteres om hvorvidt det kan jeg gjøres på en annen måte, men jeg føler at på denne måten så tilfører det sorte en ekstra dimensjon. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg liker det, men liker ikke formatet. Ser ut som et fint motiv, men jeg synes det er litt synd at forgrunnen er så mørk. Kanskje det ville gjort seg med to eksoneringer her, en for forgrunnen og en for himmelen? Anyways, det ser bra ut når man ser det stort. Men synes det ble litt mye tomrom, og jeg ville holdt meg til 3:2 eller 4:3 formater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Litt lek i PS for å prøve å etterkomme ønsket. Dette er gjort i sånn passe hastverk, hadde jeg sittet i mange timer så hadde nok resultatet blitt bedre også.. Bildet er nå croppet i 2:3. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 En vanvittig fin plass å ta bilder av! Jeg synes det ble mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Glemte en liten ting da jeg justerte bildet i sted, så her kommer en nyjustert utgave av bildet: Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ble bra dette bildet også. Kom så mange flotte farger mer her enn på forige, men det var vell meningen selvsagt , Begge var flotte vil jeg si egentlig på hver sin måte i både tid å comp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Takk for alle svarene så langt! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 nydelig komposisjon her, sammen med gode farger blir dette knall.Ingenting å utsette på dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå