Cazzo Grande Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tja, hvor skal jeg begynne her? Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 10 måneder, og vi har hatt det stort sett greit. Hun har vært veldig streng på det med å drikke, og jeg har stort sett holdt meg unna alkohol på grunn av dette. Hun har vært veldig sjalu gjennom forholdet vårt, og hun har også overreagert i forhold til andre jenter. Hvis jeg hadde snakket med en annen jente (helt vanlig prat) ble hun kjempesint. En annen gang skrev jeg som et svar på facebook.no "det står på itslearning. " til ei jente. Da ble hun kjempesur. Uansett, nok bakgrunnsstoff. I det siste har vi begge hatt litt friere tøyler og hun er på fest nå som jeg skriver. Hun sa før festen at hun ikke skulle drikke mye og holde seg edru. Det har hun ikke gjort, en kompis av meg ringte meg nettop og fortalte at hun var temmelig full og at hun hadde klenget veldig på andre gutter. Dessuten sa han at det eneste som holdt henne fra å gå videre var meg, og hun hadde begynt å gråte og hele pakka. Spørsmålet er da, bør jeg slå opp? Jeg er veldig usikker på om jeg kan stole på henne etter dette, spesielt siden henne ble så fort sjalu og så går hun å gjør noe sånt. For min del er dette et stort brudd på tilliten, særlig siden hun ble såpass sint bare av at jeg skreiv en smiley. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Enkelt og greit - ja. Det er rimelig lett å forstå hvilken type person kjæresten din er, de fleste kjenner vel minst en slik type jente. Tegn som tyder på at hun er altfor usikker: - forbyr deg å drikke. Mest sannsynlig redd for at du i fylla vil synes andre jenter er bedre enn henne. Med andre ord så stoler hun ikke på deg. - blir sur over din kontakt med andre jenter. Samme som over. - sa hun ikke skulle drikke på fest, men gjør det likevel. Helt unødvendig å lyve om dette, brudd på tillit. - flørter med andre gutter. Mest sannsynlig fordi hun 1) synes det er gøy og 2) trenger mer bekreftelse enn det du kan gi henne. Dette må du ikke tolke som din feil. Det hele bunner i grunn ut i at hun er svært usikker på seg selv. La noen andre få hodepine over henne. 8 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Vet hvordan du har det, trådstarter. Har kun ett råd å gi deg, og det er å gjøre det slutt. Gjør alt du kan for å glemme henne, og ikke gå rundt og vær trist. Håper alt går bra for deg =) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Om du vil ha hun, sånn innerst inne, ville jeg heller vurdert å sette henne ordentlig på plass i morgen. Du har et ess i ermet. Fortell hva vennen din har sagt, fortell hva du synes om at hun er overbeskyttende når hun ikke er tillitsfull tilbake. Se hvordan hun reagerer, og ta det derifra. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Om du føler at du ikke kan kommunisere med kjæresten din som en fornuftig person som behandler deg med respekt så dump henne raskere enn søppel. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Takk for svar. Jeg kan definitivt kommunisere med henne, men jeg tror ikke jeg vil klare å stole på henne etter det kompisen min sa. Jeg har snakket med henne nå, og jeg spurte om hun gjorde noe dumt. Hun sa nei. Da blir det litt ord mot ord, og både kompisen min og dama mi har grunner til å lyve for meg. Likevel innrømmet hun ikke at hun hadde gjort noe dumt mot meg når det gjaldt at hun løy. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Så om du ber henne slutte å ta på bær over noe så latterlig som en kommentar som "det står på itslearning" og hun forstår det fullt og holdent? Du forstod vel poenget mitt. Det er jo helt villt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Ja, hun forstod det, men det krevde dog en diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå