cowboy bob Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hei Når jeg prøver å spille CSS online så rekker jeg å connecte til en kamp eller loade inn litt av serverlisten før nettet ryker etter noen sekunder. Har tidligere trodd at det bare var på min pc men ser nå at det skjer på flere pcer om gangen. Har prøvd å reinstallere Steam og CSS uten resultat. Drivere skulle være oppdatert. Har win7 64bit. plzz hjelp!! Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Om nettverket detter ut tyder det på en dårlig router / dårlig routerkonfigurasjon. Logg inn på routeren din (avhengig av type) vanligvis en av disse adressene: http://10.0.0.138 http://192.168.0.1 Om du vil være helt sikker finner du ut hvilken standard gateway du har oppført om du går inn i Command Prompt (Start - Kjør - cmd) og henter ut en ipconfig. Inne på routeren ville jeg skrudd av NAT adress resolution logging om det står på, eventuelt øke størrelsen på loggen. Om denne går full vill nettet antagelig dette ned om det er en dårlig router. Det kan jo også høres ut som at det er andre problemer med routeren / tilkoblingen mellom modem og ISP. Jeg ville forsøkt å analysere hvilken nettverksenhet som detter ut når dette skjer og ta det derfra. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Høres ut som et dårlig modem, tar en lynrask gjetning på at du har nexgentel? I så fall må du skru av pnp/upnp i modemet. Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Modemet har mindre sannsynlighet for å ha feil, det bør være routingfunksjonaliteten (enten i modemet som også er en router eller i routeren) det er problemer med... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Modemet har mindre sannsynlighet for å ha feil, det bør være routingfunksjonaliteten (enten i modemet som også er en router eller i routeren) det er problemer med... Dette ER en feil i flere av nexgentels sine billgie modemer, det er ikke tilfeldig at jeg skrev det jeg skrev. Men for all del, man trenger jo ikke bry seg om folks erfaringer, man kan jo gjette også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Høres ut som et dårlig modem, tar en lynrask gjetning på at du har nexgentel? I så fall må du skru av pnp/upnp i modemet. Heija, med tanke på at det er faren min som har kjøpt modemet er jeg 99% sikker på at det er noe billig dritt. Takk for svar, skal prøve det når jeg husker det. Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Modemet har mindre sannsynlighet for å ha feil, det bør være routingfunksjonaliteten (enten i modemet som også er en router eller i routeren) det er problemer med... Dette ER en feil i flere av nexgentels sine billgie modemer, det er ikke tilfeldig at jeg skrev det jeg skrev. Men for all del, man trenger jo ikke bry seg om folks erfaringer, man kan jo gjette også. Jeg sier ikke at det ikke er modemet det er noe galt med, men pnp/upnp er routerfunskjonalitet og ikke modemfunksjonalitet. Dermed er det routeren (Selve funksjonen) det er noe galt med, og ikke modemfunksjonaliteten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå