Gå til innhold

Vurdering av oppsett? Post det her.

Anbefalte innlegg

Har sett meg litt lei av alle de trådene av folk som skal bygge seg en ny PC, og lager en ny tråd med oppsettet, og ber om vurdering. Dermed tenkte jeg at vi kunne ha en felles tråd for dette.

Er ikke jeg lite smart eller? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8

passer delene sammen?

kjører vel crysis på maks.

noen forbedringer/endringer som bør tas?

bør jeg kjøpe det?

Det kommer aldri til å bli noen ny PC på deg når du holder på slik. Du har jo fått tonnevis av bekreftelser fra brukere her på forumet, deriblant folk som i høyeste grad vet hva de snakker om. Er du fortsatt i tvil vil tvilen bare bli større jo flere meninger du får.

Det beste er jo å lete opp tester og reviews på nett så du får det inn med te-skje. Du er sikkert i stand til å gjøre litt research på egenhånd?

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8

passer delene sammen?

kjører vel crysis på maks.

noen forbedringer/endringer som bør tas?

bør jeg kjøpe det?

Nei. Du må ha tri-SLI GTX 580 og et til PhysX for å kunne dra Crysis på maks. Jeg regner med at du skal ha 120Hz 3D med 4x AA og 2x TRAA

/sarcasm

Det går bra

Det beste oppsetet jeg kan få til 10 k ? vil at det skal være overklokkingsvennlig og Kjøre mange spill i framtida.

Hvis du skal kjøre mange spill i fremtida bør du opp i HD 6970 / GTX 570 på grafikkort. Eller HD 6950, det overklokkes opp til og over HD 6970-nivå om du får satt deg litt inn i det. Personlig anbefaler jeg AMDs kort, som får mer VRAM å boltre seg med, en mindre bekymring for deg som spiller :thumbup:

Kanskje vurdere referanse-design med det kabinettet du har valgt, mindre varme som sprer seg inne i kabinettet.

Overklokkingsvennlig... Med den CPU-kjøleren og det kabinettet blir temperaturer ditt største problem, men du kommer nok til å greie 4 GHz eller mer

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...