^fmj Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Kjøpte en telefon med store taster til min bestemor, problemet er at volumet var i overkant høyt. Det var tre nivåer man kunne stille på, merkelig nok var "low" det som hørtes høyest ut. Noen som vet av en enkel måte å redusere det på? Jeg tenker i de baner at det kan funke å bare sette en teipbit over høyttaleren? Endret 25. mars 2011 av ^fmj Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Første som slo meg var å seriekople en passelig resistor til den ene av ledningene som går til høyttaleren i telefonen. Men litt usikker på om det vil fungere Men ja, et passelig lag med tape på innsiden av plast-tingen som klemmes inn mot øret, vil nok fungere. Kanskje ikke tape selve høyttaleren, da det vil dempe den veldig mye (lite luft som kommer i sirkulasjon da). Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Var kanskje litt uklar, det er ringelyden som er høy. Men det betyr neppe noe, blir vel samme prosedyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå