bukk Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Har bestilt denne skjermen fra MPX nå. Har tidligere bestandig hatt heller dårlige skjermer eller litt mitt på treet og hadde sett meg lei av dette. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en orntlig skjerm denne gangen. Kika litt på forskjellige LCD skjermer. Men kunne ikke finne noe som tilfredstilte på 19"+. Så jeg tok spranget og bestile en heller dyrere 21" CRT. Men jeg lurer bare på om det er noen som har noen erfaring med denne skjermen, og om den er verd pengene sine. (det bør den være) Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har den skjermem du snakker om og den er verdt hver eneste krone. Du får skikkelige gode bilder med masse farger og trøkk. Tviler sterkt på at du vil angre på det kjøpet. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 du har gjort et meget godt kjøp, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hehe tror det er en bra investering med ordntlig skjerm ja eizo er ganske bra og greie på design oxo da Lenke til kommentar
bukk Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Takk for det, haaper bare de kan faa den på lager fort som mulig, trenger den sårt. Eneste kipe med den at den veier 36 kilo Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hmm MPX har jo ikke Eizo.. Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Det er en konge skjerm, bare vent å see -----> Lenke til kommentar
bukk Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 hmm MPX har jo ikke Eizo.. Hmmm...Den var på sida deres klokka 11 i dag. Den står fremdeles på ordren min. Men ser at den har blitt fjerna under 21" skjermer ja...får håpe de ikke klarer og klore dette til nå da. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hmm MPX har jo ikke Eizo.. Hmmm...Den var på sida deres klokka 11 i dag. Den står fremdeles på ordren min. Men ser at den har blitt fjerna under 21" skjermer ja...får håpe de ikke klarer og klore dette til nå da. Du fikk sikkert den siste de hadde på lager. T965 blir etterhvert erstattet med T966 (nyeste modellen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå