Hieronymus Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor sier folk minnepenn? Jeg har aldri vært borti en penn med innegygget minne... --- BalleB Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 På tide du ser en, denne har faktisk også laserpeker: http://www.amazon.com/Drive-Flash-Memory-Laser-Ballpoint/dp/B00295P374 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor sier folk minnepenn? Jeg har aldri vært borti en penn med innegygget minne... --- BalleB 1 Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor sier folk minnepenn? Jeg har aldri vært borti en penn med innegygget minne... Godt poeng faktisk, ser i min egen post at jeg sier både minnepinne og minnepenn... ikke veldig bevisst bruk av disse ordene fra min side. Men hva skal man egentlig si på norsk? Minnepinne er jo litt klumsete ord egentlig. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Installerte Ubuntu på min minnepinne. Genialt da bootsector på en PC blei mongo på en PC på jobben. Kunne starte PCen uten å skru ut disken for å sette den inn i en annen maskin for å redde filer. Funker på alle nyere PCer som kan boote fra USB. Endret 1. april 2011 av Grimbo Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja, hva skal man si? USB-minne? --- BalleB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå