Larsenio Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hei, er nysgjerrig på nøyaktig antall eksponeringer mitt nye,brukte kamera har tatt, lurer på om jeg kan sende en bildefil til en av dere...? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Bare å sende. Greieste er å legge ut link til bilde lastet opp til Imageshack.us, der beholdes EXIF. Eventuelt får andre muligheten. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Eller bare laste opp her. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Takk, da skal jeg (så snart jeg har fått lastet opp de første bildene til mac'en) legge ut et bilde her Dvs innen en halvtime. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Her er bildet: På forhånd takk! P.s, ubehandlet råfil, bare kovertert til jpg pg forandret str. Endret 26. mars 2011 av Larsenio Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Klarer ikke å finne "shuttercount" i bildet ditt. Skalvise. *teste med eget bilde* Edit: Forumet beholder alle data (testet med en av mine egne bilder fra K20D), det er dog ikke sikkert at konverteringsprogrammet gjør det. PhotoME leser dog DNG-råfiler, du kan jo forsøke å laste opp originalråfilen (.PEF vet jeg ikke om fungerer, men det er verdt et forsøk). Endret 26. mars 2011 av Aiki Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Ok, skjønner... Jeg som hadde gledet meg sånn til å se svaret her. Jaja, hva med denne`a? (Gadd ikke laste opp ei råfil, her er et jpg lastet opp direkte fra kameraet. Edit, nok pupping ;p Endret 6. april 2011 av Larsenio Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det står 9331 på telleren. I fall det er relevant i.f.t. oppgitt informasjon fra selger, er det ikke uvanlig at det står inntil 500 fra det er nytt. Måtte lukkeren lenge leve (min har tippet 18500). Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Selger hadde ikke oppgitt hvor mange bilder som var tatt, så det er ikke noe jeg kan ta han på. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 For ordens skyld så kan også denne greia her brukes til å finne alt av metadata. Et praktisk alternativ Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Ja det var jo genial link! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå