Brandshal Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Jeg har kommet over en side som faktiskt, som ganske få sider Som fungerer. Men ut i fra hva jeg har sett, ser det ut som denne fungerer forumet som har emner folk har lagd ut hva de har fått betalt. Får komme mer innpå hva OnBux er, Det er en Ptc side. Altså du skal du trykke på ads så får du 0.01$ for vær ads. Du kan trykke på 4 sånna ads, vær dag. + mini ads som du får 0.005$ trur jeg det var. Og når du får 0.75$ kan du kjøpe ref's, sånn at det går fortere og tjene noen penger. Så det er bare og registrere seg - Dette er min ref. Link. Men vis dere ikke vil hjelpe meg, så kan dere gå inn på nb. Husk at du må ha Paypal eller andre ting Endret 25. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 utrolig hvor lettlurte folk er:) Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Jeg har kommet over en side som faktiskt, som ganske få sider Som fungerer. Men ut i fra hva jeg har sett, ser det ut som denne fungerer forumet som har emner folk har lagd ut hva de har fått betalt. Får komme mer innpå hva OnBux er, Det er en Ptc side. Altså du skal du trykke på ads så får du 0.01$ for vær ads. Du kan trykke på 4 sånna ads, vær dag. + mini ads som du får 0.005$ trur jeg det var. Og når du får 0.75$ kan du kjøpe ref's, sånn at det går fortere og tjene noen penger. Så det er bare og registrere seg - Dette er min ref. Link. Men vis dere ikke vil hjelpe meg, så kan dere gå inn på nb. Husk at du må ha Paypal eller andre ting Høres jævla bra ut. Og så utrolig bra norsk også, da. Endret 25. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tror jeg skal prøve dette, virket veldig overbevisende. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 utrolig hvor lettlurte folk er:) Kan godt komme med bevis når jeg får utbetalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Denne stenges med henvisning til rettningslinjene. Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg