Skogslik Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Hei! Jeg tenker litt på og reise en tur til polen, Gdansk i sommer. Skal kun ha fly, tur-retur. Jeg fant en side som heter wizzair, men prisene der er jo helt latterlige. Under 200kr begge veier. Er denne siden og flyselskapet serriøse greier? Hvis ikke, hvor finner jeg billige billetter? Skal være fra Stavanger til Gdansk. Endret 25. mars 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Wizzair er seriøse, men du kan nok regne med at summen blir noe høyere før du er ferdig med bestillingen. Hvis ikek jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Hehe, ja det kan jeg tenke meg. Men uansett så virker det som dem er ganske så billige! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 De kom dårligst ut i lavpristesten til Aftenposten: http://www.aftenposten.no/reise/article3272329.ece Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Samme opplegget som RyanAir. Du blir charged for alt mulig rart mens du bestiller. 100kr visa-gebyr, 500kr pr kolli baggasje, ombordstigningsgebyr, forsikringer osv..til slutt ender du opp med pris som er like dyr som andre selskaper. Med mindre du reiser en vei uten bagasje. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Haha, det ante meg at det var noe slikt ja. Enveis uten bagasje er ikke så aktuelt nei Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Samme opplegget som RyanAir. Du blir charged for alt mulig rart mens du bestiller. 100kr visa-gebyr, 500kr pr kolli baggasje, ombordstigningsgebyr, forsikringer osv..Hvorfor skriver du noe du bare finner på? Folk kan jo tro det du sier stemmer. Kortgebyr er 45 kr og det er 135 per innsjekket kolli. Innsjekking tar de 45 for. http://wizzair.com/useful_information/service_fees/?language=NO Alt i alt kan du slippe unna med fra ca. 600kr t/r med innsjekket bagasje og fra ca. 350kr t/r med kun håndbagasje. Om du klarer finne de billigste turene er et annet spørsmål og som det står i artikkelen til Aftenposten er det andre gode grunner til å unngå selskapet. Endret 25. mars 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Bestilte med Wizzair for et par år siden, tror det var til Ukraina og Polen. 500-600 kroner til sammen, veldig billig. Dessverre kansellerte de plutselig hele turen/ruta. Jeg hadde rett på penger tilbake, men den papirmølla var stor... De hadde sikkert sine grunner til å kansellere ruta (få passasjerer?), men de fikk uansett et stort minus i boka mi... For øvrig, jeg skjønner ikke helt hva folk pakker med seg, hvis man ikke får hele bagasjen som håndbagasje (bortsett fra skikkelige langturer). En bag med maksimale håndbagasje-mål rommer MYE... Endret 26. mars 2011 av Hakataramea Lenke til kommentar
William_S Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 For øvrig, jeg skjønner ikke helt hva folk pakker med seg, hvis man ikke får hele bagasjen som håndbagasje (bortsett fra skikkelige langturer). En bag med maksimale håndbagasje-mål rommer MYE... Joda det er sant faktisk. Får en uke med klær oppi en slik koffert. Likevel valgte jeg på denne turen her å sjekke den inn pga væske og siden jeg likevel fløy business og har rett på gratis innsjekka så tenkte jeg det var greit(innenlands USA hvor man på økonomi må betale). Man har forøvrig rett på 3 gratis innsjekka kolli om man flyr business innenlands på Delta. Lenke til kommentar
Plotz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 De er nok seriøse men også seriøst dårlige. Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg brukte dem til praha i 2009. Gikk som en drøm. Tur-retur 300. Vi la merke til at det var de sykeste prisene om du prøvde å få med deg bagasje uten å ha betalt for det på forhånd (som allerede var dyrt), men våre to fly gikk presist, vi var fire stykk og satt to på tre seter både til og fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå