kimare Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg har en orginal xbox med 2 kontrollere og 24 spill (typisk barnevennlige). Hva er en fornuftig pris for dette i dag? 1000? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Du kan jo skjekke hva de ligger i pris på på f.eks finn.no? Har og en slik gammel xbox, i full brukbar stand, med 2 stikker. Den fant jeg på søppelfyllinga for over ett år siden, så er usikker på markedet.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Takker da legger jeg meg på 1000 og åpner for bud så får vi se om det er interesse. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Siden du skriver xbox så går jeg ut ifra at dette IKKE er en 360?? i så fall så får du ikke mere enn 500kr maks Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Da er den solgt for 1000,-, til tross for at jeg presiserte i annonsen at det var et forhandlingsutgangspunkt. Jeg gjorde det også klart at dette var den forrige versjonen og ikke en 360. Poenget var at det var mange barnevennligespill som var aktuelle for kjøpers 5 år gamle sønn. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Da er den solgt for 1000,-, til tross for at jeg presiserte i annonsen at det var et forhandlingsutgangspunkt. Jeg gjorde det også klart at dette var den forrige versjonen og ikke en 360. Poenget var at det var mange barnevennligespill som var aktuelle for kjøpers 5 år gamle sønn. Ja da vil jeg si du var heldig, får jo en 360 med noen spill for den prisen der, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå