Gå til innhold

Muslimdyrkerne - kjører de landet rett i dass?

Anbefalte innlegg

Eg vil si eg vet lite om kristendommen i (fattige?) land i motsettningen til Islam i fattige land. Media dekker så og si bare de Islamske.

Jeg er ikke helt enig. Du kan finne media om Kristendomm såvel som Islam, men Krsitendommen skaper ikke lenger store overskrifter. Og hvorfor skaper ikke Kristendommen like store overskrifter?

Vel, jeg tror svaret er ganske enkelt; Kristonedommen lager ikke kaos av samme omfang som Islam. Hvor ofte ser vi Kristne snakke om total dominans?

Edit: Hva skaper størst interesse; "En ny Kristen kirke bygget i New Delhi" eller "Al-Quadia truer Danmarks statsminister" ?

Endret av MrBadger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som maktmiddel, ja...

Og dette baserer du på?

Hvor er kildene?

Pensum, botid i slike land, BBC, CFR, The Economist.

Over til kilder, se på kristendomskravet for amerikanske presidenter, samrøren med den katolske kirken i Nicaragua, kondomproblemene i sentralafrika. Sånn for å ta et eksempel fra hvert av områdene jeg nevner.

Lenke til kommentar

Eller ikke, bekjennende kristen er han faktisk.

Og nei, jeg har ikke sagt noe om å ta over jorda.

Og du er ikke så flink til dette med kilder selv heller.

Som jeg tidligere sa; Islam kan ikke sammenliknes med Kristendom. Så istedenfor å beskylde meg, kom heller med motbeviser. Når du ikke har nok beviser, vrir du det jeg sier til å bli noe helt annet.

Islam og Kristendom er som Thaiboxing og Cricket. Begge to er sport, men blir du skadet i Cricket er det bare flaut.

To sportsgrener, helt forskjellige.

Du påstår at Kristendommen er verre enn Islam, så fortell meg hvordan det har seg av Vestlige land som er bygget på Kristendom, Jødedom og Humanisme er mange, kanskje hundrevis, av år foran land som er sterkt preget av Islamsk dominans.

Erkjenner du ikke at når "vi" kom i det vi kaller Opplysningsalderen, var land under Islam religøs og politisk undertrykkelse?

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir kvalm når jeg ser de hjernevaska tullingene i videoen der.

Edit (Litt offtopic): Det ryktes nå i Amerikanske nyheter at Osama Bin Laden er drept. Hvis det skulle stemme er det fantastiske nyheter. Makan til muslimsk svin som det skal du lete lenge etter.

Endret av apollox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Islam kan også vere en politisk ideologi ja.

Den er vel ikke det, men blir tolket radikalt slik at den blir det ja...Synes jeg leste ett sted at man kan komme borti 6 forskjellige måter å tolke koranen på eller mer. Ganske sykt.

Lenke til kommentar

Muslimdyrkarna vill nog ha mer tidelag i nordanrikena.

Irakier våldtog ponny i Danmark

"En dansk ponnyägare/bonde vaknade till vid midnatt natten till torsdag i det lilla samhället Em på Nordjylland. Ett av hans får bräkte högt, och när han gick ut för att titta stod där en okänd bil på hans ägor. Han gick då en runda runt ägorna och ertappade en irakier i full färd med att våldta hans ponny. Den bisarra upptäckten fick ägaren ropa efter våldtäktsmannen varefter ett tumult uppstod mellan de två. Irakiern lyckades dock ta sig ur greppet och fly med sin bil. Hittills har inte den danska polisen gripit gärningsmannen."

Slika vildar vill de ha i norde, som våldtar djur.

Lenke til kommentar

Muslimdyrkarna vill nog ha mer tidelag i nordanrikena.

Irakier våldtog ponny i Danmark

"En dansk ponnyägare/bonde vaknade till vid midnatt natten till torsdag i det lilla samhället Em på Nordjylland. Ett av hans får bräkte högt, och när han gick ut för att titta stod där en okänd bil på hans ägor. Han gick då en runda runt ägorna och ertappade en irakier i full färd med att våldta hans ponny. Den bisarra upptäckten fick ägaren ropa efter våldtäktsmannen varefter ett tumult uppstod mellan de två. Irakiern lyckades dock ta sig ur greppet och fly med sin bil. Hittills har inte den danska polisen gripit gärningsmannen."

Slika vildar vill de ha i norde, som våldtar djur.

Godt jobbet å se det var en iraker med tanke på at de ikke tok han :hmm: men er jo tydeligvis et lite samfunn hvor alle kjenner alle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...