bögfisk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) EDL ser på islamismen som den nye nazismen, mens venstresiden ser muslimene som de nye jødene, og EDL som de nye nazistene. Hehe. Og antirasistene benytter fascistiske metoder i sin knebling av dem som demonstrerer mot den islamske fascismens fremmarsj i Europa, under slagordet "knus fascismen". Det er helt på styr... Endret 9. april 2011 av bögfisk 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Litt som resten av verden med andre ord? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2011/04/08/nyheter/innenriks/voldtekt/storberget/justisdepartementet/16126433/ "I natt holder Knut deg trygg" Vel, det er jo synd at han nekter å gjøre det til vanlig ved å gi politiet flere tjenestemannsstillinger til å patruljere i gatene, og at hans regjeringsparti i årevis har bidratt til å gjøre gatene utryggere ved å slippe inn disse voldtektsmennene til landet!!! Muslimdyrkere, nei takk = AP, nei takk AP har gitt bort Oslo til muslimene, og begrepet "statens pensjonsfond utland" har nå fått en helt ny mening - pensjonsfondet vil jo i fremtiden nesten utelukkende gå til å betale trygden til innvandrere i Oslo, siden 2 av 3 går på trygd. Dokumentasjon: http://stavrum.nettavisen.no/?p=1778 Storberget og hans kumpaner er personer uten reell arbeidserfaring, de har aldri hatt ordentlig arbeid utenom verv i AUF og er yrkespolitikere uten bakkekontakt, og lever i skjermede bobler på Oslo's ekstreme vestkant der det knapt nok bor en eneste innvandrer. Barna deres går på skole der det ikke finnes fremmedkulturelle. Likevel oppfører de seg som om de har noen slags rett til å fortelle oss som bor her i byen at de vet bedre enn oss, når det gjelder problemene innvandringen skaper? De har jo ikke selv erfart noen av problemene, hva faen får de til å tro at de har noe grunnlag for å uttale seg!?!? Endret 9. april 2011 av Ideal 4 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 EDL ser på islamismen som den nye nazismen, mens venstresiden ser muslimene som de nye jødene, og EDL som de nye nazistene. Hehe. Og antirasistene benytter fascistiske metoder i sin knebling av dem som demonstrerer mot den islamske fascismens fremmarsj i Europa, under slagordet "knus fascismen". Det er helt på styr... Slik jeg oppfatter det har EDL et kristent utgangspunkt noe som i så fall gjør dem 100% like som enhver muslimsk organisasjon. Jeg håper jeg tar feil, men det blir jo som en gjeng satanister som kjemper mot kristne... De er muligens forskjellige, men når alt kommer til alt er det samme greia.. 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 EDL ser på islamismen som den nye nazismen, mens venstresiden ser muslimene som de nye jødene, og EDL som de nye nazistene. Hehe. Og antirasistene benytter fascistiske metoder i sin knebling av dem som demonstrerer mot den islamske fascismens fremmarsj i Europa, under slagordet "knus fascismen". Det er helt på styr... Venstresiden er tydeligvis mentalt tilbakestående da EDL har mange åpene bånd med Jewish Defence League. Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det eneste dette landet trenger er makt i hendene på folket, slik at folket selv kan bestemme over sin egen framtid. Det har aldri vært noen folkeavstemning om å slippe inn muslimer i dette landet. Det betyr at vi har en korrupt styremåte der politikerne robber folket for penger og drar på jorda rundt turer! 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Veldig enig. Men desverre så er demokrati slik at folket velger hvem som skal styre, og etter de er valgt så gjør de nesten som de vil. Det verste et jo at de sjelden følger opp på lovnadene som gjorde at folket valgte dem til å begynne med. Hele systemet er basert på løgn og bedrag. Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Veldig enig. Men desverre så er demokrati slik at folket velger hvem som skal styre, og etter de er valgt så gjør de nesten som de vil. Det verste et jo at de sjelden følger opp på lovnadene som gjorde at folket valgte dem til å begynne med. Hele systemet er basert på løgn og bedrag. Det er ikke nødvendigvis slik du nevner her. Se på sveits, der får man folkeavstemining om man samler inn et visst antall underskrifter for en lovendring. Vi kan i dag kun velge hvilket parti vi vil at skal ha makt, ikke hvilke representanter disse partiene skal ha. Vi har i dag heller ingen mulighet til å kaste politikere som ikke gjør det de sier de skal gjøre. "When governments fear the people, there is liberty. When the people fear the government, there is tyranny. -Thomas Jefferson Poenget er at hele situasjonen med Norge i dag, ville ikke vært slik om vi hadde hatt folkeavsteming. Hvem i huleste tror dere ville stemt på å fylle Norge opp med fremmedkulturelle? Det var en gang i tida at Nordmenn hadde nasjonalfølelse. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Poenget er at hele situasjonen med Norge i dag, ville ikke vært slik om vi hadde hatt folkeavsteming. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.vgtv.no/?id=39308 "Ingen rassister i våre gater!" Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.vgtv.no/?id=39308 "Ingen rassister i våre gater!" Er jeg den eneste som blir jævlig provosert av folk som ikke skjønner politikk? Hva er egentlig rasistisk med NDL, har de sagt noe rasistisk? eller er det bare Nazi-svina i Rødt som spyr det ut igjen? 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.vgtv.no/?id=39308 "Ingen rassister i våre gater!" Er jeg den eneste som blir jævlig provosert av folk som ikke skjønner politikk? Hva er egentlig rasistisk med NDL, har de sagt noe rasistisk? eller er det bare Nazi-svina i Rødt som spyr det ut igjen? Nei du er ikke den eneste, og eg kan med hånden på hjertet si at eg ikke er rassist, eg er brun selv, men vil ikke ha noe Sharia eller radikal islam inn. Folk ser ut til å ha den oppfattning at muslimer er en egen rase. Eg er ikke anti-araber eller noe slikt fordi eg misliker den politiske/religiøse bevegelsen flesteparten av arabere har. Men så har vel folk som er med på slike demonstrasjoner det forvridde bildet av virkeligheten at asiater er ultra smarte datanerder hele gjengen og afrikanere er smilende store kuker og amerikanere er fete mcdonaldstyggere....da blir jo arabere muslimer automatisk... 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hva er egentlig rasistisk med NDL De er nok like lite rasistisk som Ku Klux Klan Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hva er egentlig rasistisk med NDL De er nok like lite rasistisk som Ku Klux Klan Du tar feil, kanskje du ikke vet det men Ku Klux Klan er veldig rasistiske og Anti-Semittiske og anti-katolske. Vi får jo ikke servert noe bevis på at de er rasistiske. 1 Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvordan vet du det? Siden dette tydeligvis har vært en villet politikk fra politikernes side, så kan vi jo tenke ut noen teoretiske folkeavstemninger: Synes du at majoriteten av barna i osloskolen skal være fremmedspråklige i rundt år 2020-2025, ja eller nei? Bør man legge opp politikken slik at det dannes segregerte innvandrersamfunn, ja eller nei? Jeg regner med at de fleste ville ha innsett at dette ikke var en positiv samfunnsutvikling. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Nå er det jo slik at hvis man sier at man vil ha færre innvandrere så begynner folk å hyle rasisme automatisk som om at det er pga hudfarge man ikke vil ha de inn. Jeg bryr meg pent lite hvilken farge det er på folk, hva som skremmer meg er folk som kommer til norge og nekter å følge norsk kultur og norske lover. Jeg vil tro at i hovedparten av disse tilfellene er det pga av (u)kulturen de har skaffet seg gjennom religion, og somregel er akkurat denne religionen islam. Når denne kulturen deres attpåtil er til tider svært kvinnefiendtlig, men også menneskefiendtlig generelt, og vi nordmenn er meget tolerante, så blir det en skummel mix da vi bare godtar at de gjør ting som strider helt imot vår kultur og "way of life." Endret 9. april 2011 av apollox 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Nå er det jo slik at hvis man sier at man vil ha færre innvandrere så begynner folk å hyle rasisme automatisk som om at det er pga hudfarge man ikke vil ha de inn. Jeg bryr meg pent lite hvilken farge det er på folk, hva som skremmer meg er folk som kommer til norge og nekter å følge norsk kultur og norske lover. Jeg vil tro at i hovedparten av disse tilfellene er det pga av (u)kulturen de har skaffet seg gjennom religion, og somregel er akkurat denne religionen islam. Når denne kulturen deres attpåtil er til tider svært kvinnefiendtlig, men også menneskefiendtlig generelt, og vi nordmenn er meget tolerante, så blir det en skummel mix da vi bare godtar at de gjør ting som strider helt imot vår kultur og "way of life." Nettop, ser dette selv. Husker at det var en fyr i klassen min som er så arisk som det går ann å få blitt, diskuterte innvandringspolitikk og mente at man kanskje skulle stoppe innvandring for visse mennesker. Fyren ble automatisk kalt rassist, men når eg sier det så er det "javell du har din mening og eg har min mening". Argumentet er da basert på at du er rassistisk dersom du er hvit og er mot innvandring, men du er ikke det dersom du er brun for da er din mening likeverdig? Snakker om hvem som er rassisten her.. 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) EDL ser på islamismen som den nye nazismen, mens venstresiden ser muslimene som de nye jødene, og EDL som de nye nazistene. Hehe. Og antirasistene benytter fascistiske metoder i sin knebling av dem som demonstrerer mot den islamske fascismens fremmarsj i Europa, under slagordet "knus fascismen". Det er helt på styr... En fin rettesnor i livet er å alltid mene det motsatte av det blitz mener. Det skal sier at rød ungdom, som bruker vold for å fremme sine meninger, nylig demonstrerte mot jack & jones' nye reklamekampanjer, fordi de mente at bikinikledde jenter ikke hadde noe i en butikk som selger herreekvipasje å gjøre. TL:DR, Rød ungdom, Rødt, og alle venstreradikale er idioter. Men det er pokker meg DLF og demokratene også. Endret 9. april 2011 av Lilac1 8 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det franske burkaforbudet innføres i dag. Lovbrytere risikerer bøter på opptil 60.000 euro (nesten 470.000 kr). http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4089597.ece http://www.dagbladet.no/2011/04/11/nyheter/burka/utenriks/politikk/frankrike/16118421/ http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7589499 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er jo tragisk at man må ty til slike lover egentlig... Men..men.... nå får man vel irritert på seg ekstremistene i alle fall ^^ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå