Gå til innhold

hvordan blir man knivsamler?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har hørt at folk som er registrerte knivsamlere har lov til å ha kniver som ellers er ulovlige i norge. stemmer det?

i så fall, hvordan blir man knivsamler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved å kjøpe mange forskjellige kniver? Om du kvalifiserer vil nok være en skjønnsmessig avgjørelse, så du bør nok lage en ordentlig samling også. Spørsmålet er om ulovlige kniver er så bra at det er verdt bryet.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Nja, ikke så lett å si. For det første så er mange av disse kniver ulovlige i mange europeiske land og amerikanske delstater, og dette fører til at folk mister lysten til å samle disse, da dette ofte medfører masse papirarbeid og bekymringer.

Den lave etterspørselen gjør at få modeller blir produsert, av få selskaper og nesten ingen makere, så det er ikke mye og samle på rett og slett.

På hvilket nivå ligger du, egentlig ?

Mener du alvor eller vil du samle på dealextreme kniver ?

Lenke til kommentar

Tror nabogutten vil ha en balisong å leke seg med. Da kan du like greit bare bestille fra dealextreme og håpe den går igjennom posten uten problemer.

Har mine tvil til at du får tillatelse til å bli "knivsamler" helt uten videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

nei, ikke dealextreme drit kniver, søppel som all den andre kina driten der.

snakker om gode kvalitets kniver.

det at de ulovlige er sjeldne og unike gjør dem bedre å samle på. og da mener ikke ikke ulovlige kniver til 60 kroner, men noen dyre kvalitets kniver. må bare ha lov til det først.

den som ikke skjønner at det er lite smart å smugle slikt inn i landet ulovlig er ikke mye smart. jeg vil ha en god samling, men vil ikke bryte loven, det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...