Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 jeg har bruk for headset som man pakker inn i ørene for å høre på musikk, som effektift stenger ute all annen lyd. slik som ørepropper av skum. de bør tåle litt juling. finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Det høres veldig kjekt ut i tungt trafikkerte områder. Endret 25. mars 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Dette er helt sykt på å stenge ute lyd. Har det ikke selv, men en kollega har det. Prøvde det, og lyden rundt deg forsvinner helt når du skruer på headsettet. Ulempen er vel den at du må lade det og jeg vet ikke hvordan det tåler juling... Dyrt er det i tillegg, men det er døds rått på støyfilter. Endret 25. mars 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) det MÅ være slike små som man pakker inn i ørene. Endret 26. mars 2011 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Det kalles "øreplugger". Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) hehe, da kan jeg ikke hjelpe deg. Kan ikke fordra de, da jeg har veldig små ørehull. Det er trangt når jeg stapper noe inn. EDIT: Må quote meg selv: Det er trangt når jeg stapper noe inn. That's what she said.. Endret 27. mars 2011 av Tiugama Kaa 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 det er mitt eneste valg da jeg bruker hjelm. Lenke til kommentar
Musematta Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Trur det finst headset som går bak på nakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 som stenger ute lyd? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 det er mitt eneste valg da jeg bruker hjelm. Hva skal du bruke det til? Motorsykkel? Husk at det er farlig (og i strid med trafikkreglene) å stenge ute all lyd når man kjører. Man skal kunne høre sirener og annet. Jeg kjøpte meg noen plugger som tok vekk mye støy (husker ikke merket) når jeg kjørte sykkel, men slutte å bruke dem fordi det rett og slett var utrygt å kjøre uten noen kontakt med trafikkstøyen. (Tenk deg trikken som kommer bak deg med full fart og du ikke høre noe...) Men når man skal fly er det fantastisk. Jeg har selv et første generasjons Bose sett fra den gangen jeg "pendlet" til USA, og bortsett fra at det spiser batterier har det funket kjempebra. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 hjelm som ikke har plass til hørselsværn. Lenke til kommentar
kans Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Her har du en del forskjellige, dette kan umulig være vanskelig for deg ? Veit ikke jeg hvor du bor, men stikk innom hvilken som helst butikk som har lyd som "tema" og spør?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå