Gå til innhold

6870, hjelp til oppdatering av drivere

Anbefalte innlegg

hey,

Sitter i dag på et 6870-kort med cataclyst driver 10.2 ser at 11.2 har kommet ut så tenkte jeg skulle oppdatere siden aoc anbefalte meg det. Sikkert bare jeg som er idiot, men siden windows ikke klarte å oppdatere driveren så lastet jeg den ned, men når selve installasjonen skal starte så slutter programmet å virke... Noen som har noen tips til en noob i knipe? må jeg avinstallere den gamle driveren først? :p

Takk for svar :)

NB. garantert feil postet, men fant ikke noe egnet sted...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Er du sikker på at det er rett driver eller om det har skjedd noe under nedlastinga slik at filen er blitt korrupt?

Er ikke sikker men va den som kom fram til gjennom søke funksjonen deres. (link til driveren: http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx#1)

har lastet den ned felere ganger men får det samme problemet, etter at jeg skal velge om jeg vil instalere eller uninstalere så stopper programmet å virke...

skal jeg kjør windows i sikker modus eller noe slikt når jeg skal installere ny driver? har så lite peil på dette -.-

Lenke til kommentar

Merkelige greier.

Kommer det opp noe feilmeldinger eller om den kansje er innstalert?

Om en bare skal oppdatere drivern så trenges det ikke å avinnstalere den gamle driveren.

Et annet alternativ er å gå på http://driverpacks.net/driverpacks/latest og laste ned Graphics A og Graphics B, pakk ut disse i en mappe.

Høyreklikk på min datamaskin > velg Behandle > enhetsbehandling og høyreklikk på drivern som skal oppdateres å velg Oppdater Driverprogramvare....

post-40845-0-54006300-1301077504_thumb.jpg

post-40845-0-98274800-1301077513_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelige greier.

Kommer det opp noe feilmeldinger eller om den kansje er innstalert?

Om en bare skal oppdatere drivern så trenges det ikke å avinnstalere den gamle driveren.

Et annet alternativ er å gå på http://driverpacks.net/driverpacks/latest og laste ned Graphics A og Graphics B, pakk ut disse i en mappe.

Høyreklikk på min datamaskin > velg Behandle > enhetsbehandling og høyreklikk på drivern som skal oppdateres å velg Oppdater Driverprogramvare....

Takk for en meget godt forklart bruksanvisning, skal se nærmere på det i morgen :)

trur ikke det kom opp nå spesiell feilmelding, men sjekka faktisk ikke det, installert ble den ihvertfall ikke, men kan se på det også imorgen.

Edit:

Fikk det faktisk til nå, gikk på enhetbehandlinga å gjorde det du sa, bare at jeg søkte der installasjons programmet ble lagret, ser ut til at det fungerte fint :)

Endret av Víkingasveitin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Når du klikker på amd sine sider, så lastes en liten klient ned. Denne klienten starter du og så lastes hoved bulken med drivere ned. Denne bulken kjører du så og nye drivere innstaleres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...