vegge Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg er lei av at du QTC/dommen "spammer" kosemusikk-tråden min med off-topic materiale. Derfor håper jeg du heller kan fortsette her. Du fortjener utestengelse - det er bare å lese dine egne innlegg i overnevnte tråd. Jeg er klar for en diskusjon (både saklig og usaklig). Jeg prøver å ikke bli sint, men det er ikke lett. Forresten, blå skrift er ikke bra. Hvorfor tror du det står på alle hjemmesideguider at svart skrift på hvit bakgrunn er å anbefale? Men enda mer seriøst, kan du la være å skrive mer i kosemusikk-tråden? Du er jo egentlig utestengt, så ta det heller her! PS. Fornøyd med fargen? ;P Lenke til kommentar
schwin Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Synes denne personen høres en tanke fanatisk ut... Altså dommen.... Men dommen kommer vel heller over han enn over meg, så slapper av i solen. Uten blå skrift. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Han har brutt nok rettningslinjer nå til å bli bannet permanent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå