morningstar665 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 For tiden bor jeg i utlandet. Her trener jeg hos 2 forskjellige thaiboksing klubber. De har sine måter å gjøre ting på og jeg syns for å bli bedre er det fint med flere perspektiv sånn som det er nå. Men jeg tenkte også, hvis jeg skal konkurrere så kan jeg bare representere 1 av dem. Muay Thai er veldig populært i denne byen og klubbene vet godt om hverandre og det arrangeres ofte konkurranser. Men jeg er kanskje alt for mykhjertet og er bekymret for om jeg tråkker noen i tærne, når jeg bare kan representere den ene (for det er vel ikke så hyggelig at den andre ikke "får cred" for at de har trent meg opp også). Jeg håper dette egentlig er en ikke-sak og at jeg bare kan fint fortsette med begge to parallellt. Men vil gjerne høre hva dere syns om dere var i denne situasjonen, slik at jeg evnt kan gjøre en bedre avgjørelse. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvis du ønsker å konkurrere, må du dessverre velge en klubb, og kun bli der. I Thailand, som i de aller fleste andre asiatiske land, så er respekt satt veldig høyt. Om du fighter under et annet flagg, er som om du fighter mot ditt eget kjøtt og blod. Eller så kan du enkelte og greit la være å fighte, kun trene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå