Gå til innhold

Mistet førerkortet på byen, så fikk midlertidig førerbevis. Er nå anmeldt for å ha kjørt uten gyldig førerkort.

petterpann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utroligt, dagen etter jeg leser denne tråden så ser det ut som jeg har mistet lommeboken min -_-

Så jeg lurte på om jeg kunne låne denne tråden til å spørre om de på biltilsynet vil ha en eller annen form for ID når jeg skal spørre etter midlertidig førerbevis. Siden jeg egentlig ikke har noe annet bevis enn ID-korte jeg bruker på jobben (Avinor).

Lenke til kommentar

Så jeg lurte på om jeg kunne låne denne tråden til å spørre om de på biltilsynet vil ha en eller annen form for ID når jeg skal spørre etter midlertidig førerbevis. Siden jeg egentlig ikke har noe annet bevis enn ID-korte jeg bruker på jobben (Avinor).

En bekjent mistet lommeboken for en tid tilbake, og måtte da ha med pass for å få bestilt nytt bankkort og førerkort. Jeg tviler sterkt på at Avinors ID-kort kan brukes.

Lenke til kommentar

En bekjent mistet lommeboken for en tid tilbake, og måtte da ha med pass for å få bestilt nytt bankkort og førerkort. Jeg tviler sterkt på at Avinors ID-kort kan brukes.

Pass har du vel?

Utrolig nok så har jeg ikke pass.

Får håpe jeg finner lommeboken når jeg kommer hjem :/

Lenke til kommentar

Utrolig nok så har jeg ikke pass.

Får håpe jeg finner lommeboken når jeg kommer hjem :/

Mange banker lar deg bestille nye kort via nettbanken. Gjør du dette får du ID du kan bruke for å bestille nytt førerkort.

Takk for tipset, hadde tenkt å ta meg en tur innom nettbanken når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...