krikkert Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg klarer liksom ikke oppdrive den helt store sympatien for TS her... 3 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Enig der, siden TS selv mistet kortet på byen, fikk midlertidig og kjørte når dette var gått ut. Noe han ikke skulle gjort. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Helt utroligt, dagen etter jeg leser denne tråden så ser det ut som jeg har mistet lommeboken min -_- Så jeg lurte på om jeg kunne låne denne tråden til å spørre om de på biltilsynet vil ha en eller annen form for ID når jeg skal spørre etter midlertidig førerbevis. Siden jeg egentlig ikke har noe annet bevis enn ID-korte jeg bruker på jobben (Avinor). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så jeg lurte på om jeg kunne låne denne tråden til å spørre om de på biltilsynet vil ha en eller annen form for ID når jeg skal spørre etter midlertidig førerbevis. Siden jeg egentlig ikke har noe annet bevis enn ID-korte jeg bruker på jobben (Avinor). En bekjent mistet lommeboken for en tid tilbake, og måtte da ha med pass for å få bestilt nytt bankkort og førerkort. Jeg tviler sterkt på at Avinors ID-kort kan brukes. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Så jeg lurte på om jeg kunne låne denne tråden til å spørre om de på biltilsynet vil ha en eller annen form for ID når jeg skal spørre etter midlertidig førerbevis. Siden jeg egentlig ikke har noe annet bevis enn ID-korte jeg bruker på jobben (Avinor). En bekjent mistet lommeboken for en tid tilbake, og måtte da ha med pass for å få bestilt nytt bankkort og førerkort. Jeg tviler sterkt på at Avinors ID-kort kan brukes. Pass har du vel? Utrolig nok så har jeg ikke pass. Får håpe jeg finner lommeboken når jeg kommer hjem :/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva med fødselsattesten din? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Utrolig nok så har jeg ikke pass. Får håpe jeg finner lommeboken når jeg kommer hjem :/ Mange banker lar deg bestille nye kort via nettbanken. Gjør du dette får du ID du kan bruke for å bestille nytt førerkort. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Utrolig nok så har jeg ikke pass. Får håpe jeg finner lommeboken når jeg kommer hjem :/ Mange banker lar deg bestille nye kort via nettbanken. Gjør du dette får du ID du kan bruke for å bestille nytt førerkort. Takk for tipset, hadde tenkt å ta meg en tur innom nettbanken når jeg kom hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå