Akidon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Kom hjem fra 7 måneder i asia i går og oppdaget til min store fortvilelse at mitt kjære DFI lanparty Hk nok hadde tatt kvelden. Så jeg trenger en aldri så liten upgrade. Gidder ikke å stappe så veldig mye penger i det men er greit om jeg kan kjøre win 7 ordentlig. Så jeg trenger tips til cpu - Hk combo. Pluss ram og kanskje en SSD. Greit om Hk har flere enn 4 sata connectorer også. Resten av pcen er som følger: PSU - Mist 600w SK - Radeon 2900HD 4 stk diverse harddisker Trenger ikke så veldig kraftig ytelse, men som sakt hadde vært greit å kunne drive win7 ordentlig. Ellers blir pcen nok brukt til Lightroom og starcraft. Så ja noen forslag? Hadde vært greit å få det på plass så snart som mulig så jeg slipper å stresse med å søke jobb osv på netbooken som jeg har dradd med meg rundt halve verden. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Leste litt på Maccans tøffe komponent tråd. Og mekket meg denne listen. Noen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå