IkKe123 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Hello Noen av dere som kan hjelpe meg med å rette en engeslk stil? enegelsk er ikke mitt beste fag derfor trenger jeg litt hjelp.. DEN ER IKKE SÅ LANG BARE 1 SIDE stilen har jeg lastet opp TAKK Endret 25. mars 2011 av Rizan Lenke til kommentar
Lord Haart Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Du har ikke så mange skrivefeil når det kommer til hvert enkelt ord, ser vel egentlig ingen, men setningene dine er verre. Skjønner ikke helt hva du mener enkelte plasser. Endret 25. mars 2011 av Lord Haart Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 aha, det har du nok rett i.. brukt google translation så det sier nok det meste, men bedre en ingen ting. tror du at du kan hjelpe meg å rette setningene eller ? setter pris på det!! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Skriv setningene dine selv, eller så lærer du ingenting. Engelsk er et såpass viktig språk at du burde kunne det bra. Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Skriv setningene dine selv, eller så lærer du ingenting. Engelsk er et såpass viktig språk at du burde kunne det bra. du har nok rett, men har ikke så mye tid nå.. burde ha gjort det fra start gidder du og hjelpe meg med å fikse setningene? Lenke til kommentar
avp Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tips: les engelske bøker. behøver ikke å lese sånne svære harry potter-bøker. bare enkle engelske bøker Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det er veldig lett å se at du har brukt en oversetter-hjelp, skriv om igjen Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva ble karakteren på den stilen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå