internet wizard Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 håper vi får en rapport om hvordan det gikk. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Paisley Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg elsker slike tråder hvor forumbrukere går sammen for å hjelpe en bror med det vanskeligste av alt, kjærligheten! Gleder meg til å høre rapport fra trådstarter 12 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvordan har det gått? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Henger meg på, vil høre hvordan det gikk i kveld Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 inb4 ' jeg er fortsatt jomfru' Lenke til kommentar
Populært innlegg Mokko Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 inb4 "Jeg skal bli far". 37 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 inb4? ka btyr da? http://tinyurl.com/dj3kbc 3 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Spente? Hehe.. Vi så en helt syk film, fikk ikke sett hele fordi moren ringte å maste flere ganger på at hun måtte hjem.. Ble ikke kyssing og alt det derre, hehe Men følgte hun hele veien hjem, og vi flørtet litt på veien Dytting og greier, du vet hvordan det er Men, det går hvertfall rette veien Me iz happeh 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Spente? Hehe.. Vi så en helt syk film, fikk ikke sett hele fordi moren ringte å maste flere ganger på at hun måtte hjem.. Ble ikke kyssing og alt det derre, hehe Men følgte hun hele veien hjem, og vi flørtet litt på veien Dytting og greier, du vet hvordan det er Men, det går hvertfall rette veien Me iz happeh "Kyssing og alt det derre" er vel litt mye forlangt på første "date" 1 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Spente? Hehe.. Vi så en helt syk film, fikk ikke sett hele fordi moren ringte å maste flere ganger på at hun måtte hjem.. Ble ikke kyssing og alt det derre, hehe Men følgte hun hele veien hjem, og vi flørtet litt på veien Dytting og greier, du vet hvordan det er Men, det går hvertfall rette veien Me iz happeh "Kyssing og alt det derre" er vel litt mye forlangt på første "date" Enig, men var noen blikk med inn i bildet.. Får se neste gang Lenke til kommentar
Populært innlegg iKent Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 inb4 girl says: you are the best friend ive ever had, and i hope that will never change... 32 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 neste gang Og når er det da? Jeg har en tendens til å bli avhengig av slike tråder. 5 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Spente? Hehe.. Vi så en helt syk film, fikk ikke sett hele fordi moren ringte å maste flere ganger på at hun måtte hjem.. Ble ikke kyssing og alt det derre, hehe Men følgte hun hele veien hjem, og vi flørtet litt på veien Dytting og greier, du vet hvordan det er Men, det går hvertfall rette veien Me iz happeh "Kyssing og alt det derre" er vel litt mye forlangt på første "date" Enig, men var noen blikk med inn i bildet.. Får se neste gang du burde forsette denne tråden. og hold oss oppdatert.. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 inb4 girl says: you are the best friend ive ever had, and i hope that will never change... BITCH WHAT THE FUCK? .. Ikke faen om jeg skal være noe venn ass Skal holde dere oppdatert.. Blir vel en av dagene, eller til helgen Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Dont't let us down. Du minner meg om en serie som var populær da vi som er litt eldre enn deg vokste opp. Men ikke end opp som Dawson! http://www.youtube.com/watch?v=9lg1L3ZS5EQ&feature=related 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 inb4 girl says: you are the best friend ive ever had, and i hope that will never change... What he said. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå