Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Kan jo ta analt da. lmao. Ellers takk Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 har jo altid 69/ oral Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 Lurer på hva TS og den jenta driver med nå 10 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Lurer på hva TS og den jenta driver med nå Husk at filmen sikkert varer 2t+ da 3 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Hun kom nettopp hjem, og skal tilbake igjen i stallen, hun har et stevne hun skal ri tidlig imorgen så hun kan ikke ikveld, men hun lovet at vi skulle ta det igjen imorgen Ble LITT skuffet ja.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Uff kjipt. Da ble det ikke noe fitte i kvled. 7 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Uff kjipt. Da ble det ikke noe fitte i kvled. Nope.. Faen ass, skal alltid være noe som skal oppstå Blir ikke det samme på en søndag liksom Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bra hun ikke kom i dag. Nå har du tid til å kjøpe kondomer på kiosken/bensinstasjonen i morgen før hun kommer Lenke til kommentar
Populært innlegg Kleivis Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 Hun kom nettopp hjem, og skal tilbake igjen i stallen, hun har et stevne hun skal ri tidlig imorgen så hun kan ikke ikveld, men hun lovet at vi skulle ta det igjen imorgen Ble LITT skuffet ja.. Spør om hun heller ikke kan komme bort til deg og øve litt til stevnet! 20 Lenke til kommentar
RemiJB Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hun kom nettopp hjem, og skal tilbake igjen i stallen, hun har et stevne hun skal ri tidlig imorgen så hun kan ikke ikveld, men hun lovet at vi skulle ta det igjen imorgen Ble LITT skuffet ja.. Hurra, da kan du se Norge - Danmark 1 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Hun kom nettopp hjem, og skal tilbake igjen i stallen, hun har et stevne hun skal ri tidlig imorgen så hun kan ikke ikveld, men hun lovet at vi skulle ta det igjen imorgen Ble LITT skuffet ja.. Spør om hun heller ikke kan komme bort til deg og øve litt til stevnet! Haha, skulle likt det ja! Hun kom nettopp hjem, og skal tilbake igjen i stallen, hun har et stevne hun skal ri tidlig imorgen så hun kan ikke ikveld, men hun lovet at vi skulle ta det igjen imorgen Ble LITT skuffet ja.. Hurra, da kan du se Norge - Danmark Ser på den nå! Men de taper jo Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hun fikk kalde føtter. Hadde det vært et stevne om krevde at hun er i stallen i kveld, ville hun så klart ha visst om det på forhånd og ikke lagt andre planer. Men hun ventet til siste sekund med å finne en unnskyldning og avlyse. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Virkelig? Har mine tvil på det du sier... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hun fikk kalde føtter. Hadde det vært et stevne om krevde at hun er i stallen i kveld, ville hun så klart ha visst om det på forhånd og ikke lagt andre planer. Men hun ventet til siste sekund med å finne en unnskyldning og avlyse. Egentlig ganske enig, men såklart, vi kan ha feil. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Dere tok veldig feil Lenke til kommentar
Populært innlegg iChristian Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg morer meg ved den hypotetiske tanken om at jenta er på diskusjon.no og også leser tråden Akkurat som et tilfelle for mange år siden om en sønn som lurte på metoder for å slå farens internettregler, en far som var minst like aktiv her inne selv... Noe sønnen dessverre ikke visste, på forhånd... 29 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg morer meg ved den hypotetiske tanken om at jenta er på diskusjon.no og også leser tråden Akkurat som et tilfelle for mange år siden om en sønn som lurte på metoder for å slå farens internettregler, en far som var minst like aktiv her inne selv... Noe sønnen dessverre ikke visste, på forhånd... Hadde blitt rimelig flaut hvis hun hadde vært aktiv her innpå, men hun er en ganske opptatt jente, så tviler på at hun har tid til å loke på diskusjon.no slik som oss :!: 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Dere tok veldig feil Så forklar. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg morer meg ved den hypotetiske tanken om at jenta er på diskusjon.no og også leser tråden Akkurat som et tilfelle for mange år siden om en sønn som lurte på metoder for å slå farens internettregler, en far som var minst like aktiv her inne selv... Noe sønnen dessverre ikke visste, på forhånd... Haha, det var fettern min 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå