Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Ikke lås døren! For all del ikke lås døren! Da vet de at dere holde på med noe dere ikke får lov til. Mye bedre å la døra stå ulåst, så for dere heller leve i spenning med litt risiko på å bli tatt på fersken! Ja! God ide Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ikke lås døren! For all del ikke lås døren! Da vet de at dere holde på med noe dere ikke får lov til. Mye bedre å la døra stå ulåst, så for dere heller leve i spenning med litt risiko på å bli tatt på fersken! Foreldre er ikke dumme. De vet hva som skjer når guttungen deres får damer på besøk. 5 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Mistenksomheten går 10 hakk opp med låst dør Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Når unger når tenårene begynner de å tenke selv, og de vil følge lystene sine uansett. Dette vet også foreldre flest, så de vil ikke gjøre noe for å hindre dem i å låse døra. Lenke til kommentar
RemiJB Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Lørdag kveld sa du? Earth Hour tiden? Hva med å se Norge - Danmark, skal du liksom bare ikke se den kampen? Herregud...! Hvis du er så gal at du ikke skal se kampen, se Shrek ellernoe Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Lørdag kveld sa du? Earth Hour tiden? Hva med å se Norge - Danmark, skal du liksom bare ikke se den kampen? Herregud...! Hvis du er så gal at du ikke skal se kampen, se Shrek ellernoe Haha Hun hater fotball så.. Jeg kunne fint sett kampen, men blir litt dumt når hun ikke liker fotball i det hele tatt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Låsing er bare bra. Hender noen ganger jeg låser selv om jeg er alene hjemme 6 Lenke til kommentar
RemiJB Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Lørdag kveld sa du? Earth Hour tiden? Hva med å se Norge - Danmark, skal du liksom bare ikke se den kampen? Herregud...! Hvis du er så gal at du ikke skal se kampen, se Shrek ellernoe Haha Hun hater fotball så.. Jeg kunne fint sett kampen, men blir litt dumt når hun ikke liker fotball i det hele tatt Damer, ass.. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvor lenge er det til action? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Hvor lenge er det til action? Vet ikke helt enda, hun kommer hjem fra stallen (hestejente ) snart hvertfall Lenke til kommentar
Populært innlegg Pungrotta Crash Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 Hvor lenge er det til action? Vet ikke helt enda, hun kommer hjem fra stallen (hestejente ) snart hvertfall Da håper jeg du har kondomet klar 13 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Hvor lenge er det til action? Vet ikke helt enda, hun kommer hjem fra stallen (hestejente ) snart hvertfall Da håper jeg du har kondomet klar Akkurat det jeg ikke har. Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ikkje BARE fukoser på sex"en, men fokuser heller på at dere ska har da kjekt (ikkj med sex, men sjer da så sjer da ) så sats helle rpå og har da kjekt Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 ikkje BARE fukoser på sex"en, men fokuser heller på at dere ska har da kjekt (ikkj med sex, men sjer da så sjer da ) så sats helle rpå og har da kjekt Nettopp det jeg skal Er bare pluss om det skjer Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ikkje BARE fukoser på sex"en, men fokuser heller på at dere ska har da kjekt (ikkj med sex, men sjer da så sjer da ) så sats helle rpå og har da kjekt Nettopp det jeg skal Er bare pluss om det skjer Du har ikke kondom? Det er over og ut.. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kjipt om det skjer da, også har ikke du gummi. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pungrotta Crash Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 Kjipt om det skjer da, også har ikke du gummi. Når han sier i tilegg at hun rir på hester, så er det nok ganske stor kjangs på at hun vil "utforske".. 13 Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kjipt om det skjer da, også har ikke du gummi. Da er eit lite problem. Men trur ikkje da kommer te og sje, er jo først "date". Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 Kan jo ta analt da. 40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå