Joαkim Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Takk Håper bare hun og ser på det som en date.. Og nei, har ikke Starcraft II WOL ok. Men eg vedder på at ho har sagt da te ALLE sine bestevenner. Hehe, er vel ikke noe gale i det? Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Takk Håper bare hun og ser på det som en date.. Og nei, har ikke Starcraft II WOL ok. Men eg vedder på at ho har sagt da te ALLE sine bestevenner. Hehe, er vel ikke noe gale i det? nee engli ikkje. Men viss da går te HELVETE så slite du kansje litt Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Takk Håper bare hun og ser på det som en date.. Og nei, har ikke Starcraft II WOL ok. Men eg vedder på at ho har sagt da te ALLE sine bestevenner. Hehe, er vel ikke noe gale i det? nee engli ikkje. Men viss da går te HELVETE så slite du kansje litt Uff ja.. Har allerede gått til helvette en gang med hun, men jeg klarte å ordne opp ganske bra. Merkelig med det der, men syns hun har begynt å like meg mer etter det.. Sender ganske søte meldinger til hun på kveldene før vi skal legge oss, og sendte en gang at jeg var glad i henne, og fikk svar at hun var glad i meg og.. Men ser egentlig hun på dette som en date? Burde vel det? ... Blir usikker igjen, faen Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Men ser egentlig hun på dette som en date? Burde vel det? ... Blir usikker igjen, faen Hva tror du hun ser det som? Hun hinter frempå at hun ønsker kroppslig kontakt, kommer med komplimenter og nå kommer til deg i morgen for å se på film. Do the math. Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Takk Håper bare hun og ser på det som en date.. Og nei, har ikke Starcraft II WOL ok. Men eg vedder på at ho har sagt da te ALLE sine bestevenner. Hehe, er vel ikke noe gale i det? nee engli ikkje. Men viss da går te HELVETE så slite du kansje litt Uff ja.. Har allerede gått til helvette en gang med hun, men jeg klarte å ordne opp ganske bra. Merkelig med det der, men syns hun har begynt å like meg mer etter det.. Sender ganske søte meldinger til hun på kveldene før vi skal legge oss, og sendte en gang at jeg var glad i henne, og fikk svar at hun var glad i meg og.. Men ser egentlig hun på dette som en date? Burde vel det? ... Blir usikker igjen, faen ohhhh <3 <3 <3 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Ikke vær veldig sjenert, ellers kan det fort bli litt kleint Endret 25. mars 2011 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 Men ser egentlig hun på dette som en date? Burde vel det? ... Blir usikker igjen, faen Hva tror du hun ser det som? Hun hinter frempå at hun ønsker kroppslig kontakt, kommer med komplimenter og nå kommer til deg i morgen for å se på film. Do the math. Ja, skjønner egentlig ikke hva jeg stresser med.. Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 relax take it cool and smooth Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2011 relax take it cool and smooth true dat. Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ikke at jeg vet akkurat hvordan denne jenta er, men i den alderen er det VELDIG vanlig å sende meldinger med ønske om kroppslig kontakt uten at det ligger noe i det. Så bare ta det rolig og vær som du normalt er rundt henne ellers i hverdagen. Ha en fin filmkveld da Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Ikke at jeg vet akkurat hvordan denne jenta er, men i den alderen er det VELDIG vanlig å sende meldinger med ønske om kroppslig kontakt uten at det ligger noe i det. Så bare ta det rolig og vær som du normalt er rundt henne ellers i hverdagen. Ha en fin filmkveld da Tusen takk Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Skaffet kondom? Lenge til hun kommer? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Skaffet kondom? Lenge til hun kommer? Har ikke skaffet kondom, og det er vell 2-3 timer til hun kommer Endret 26. mars 2011 av Joαkim Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Gleder du deg? JA Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Dere blir alene eller? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Dere blir alene eller? Nei, foreldrene mine er hjemme dessverre, men vi ser jo filmen på rommet mitt med evt. lås på døren Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ikke lås døren! For all del ikke lås døren! Da vet de at dere holde på med noe dere ikke får lov til. Mye bedre å la døra stå ulåst, så for dere heller leve i spenning med litt risiko på å bli tatt på fersken! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Byxxi Skrevet 26. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mars 2011 Ikke lås døren! For all del ikke lås døren! Da vet de at dere holde på med noe dere ikke får lov til. Mye bedre å la døra stå ulåst, så for dere heller leve i spenning med litt risiko på å bli tatt på fersken! Og jeg som låser døren bare jeg er alene på rommet 17 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Låsing er bare bra. Hender noen ganger jeg låser selv om jeg er alene hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå