Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :) Håper bare hun og ser på det som en date..

 

Og nei, har ikke Starcraft II WOL :(

ok.

Men eg vedder på at ho har sagt da te ALLE sine bestevenner.

 

Hehe, er vel ikke noe gale i det? :)

nee engli ikkje.

Men viss da går te HELVETE så slite du kansje litt

 

Uff ja..

Har allerede gått til helvette en gang med hun, men jeg klarte å ordne opp ganske bra. Merkelig med det der, men syns hun har begynt å like meg mer etter det.. Sender ganske søte meldinger til hun på kveldene før vi skal legge oss, og sendte en gang at jeg var glad i henne, og fikk svar at hun var glad i meg og..

 

:D

 

Men ser egentlig hun på dette som en date? Burde vel det? ... Blir usikker igjen, faen :ohmy:

Lenke til kommentar

Takk :) Håper bare hun og ser på det som en date..

 

Og nei, har ikke Starcraft II WOL :(

ok.

Men eg vedder på at ho har sagt da te ALLE sine bestevenner.

 

Hehe, er vel ikke noe gale i det? :)

nee engli ikkje.

Men viss da går te HELVETE så slite du kansje litt

 

Uff ja..

Har allerede gått til helvette en gang med hun, men jeg klarte å ordne opp ganske bra. Merkelig med det der, men syns hun har begynt å like meg mer etter det.. Sender ganske søte meldinger til hun på kveldene før vi skal legge oss, og sendte en gang at jeg var glad i henne, og fikk svar at hun var glad i meg og..

 

:D

 

Men ser egentlig hun på dette som en date? Burde vel det? ... Blir usikker igjen, faen :ohmy:

ohhhh <3 <3 <3

Lenke til kommentar

Men ser egentlig hun på dette som en date? Burde vel det? ... Blir usikker igjen, faen :ohmy:

Hva tror du hun ser det som? Hun hinter frempå at hun ønsker kroppslig kontakt, kommer med komplimenter og nå kommer til deg i morgen for å se på film. Do the math.

 

Ja, skjønner egentlig ikke hva jeg stresser med.. :blush:

Lenke til kommentar

Ikke at jeg vet akkurat hvordan denne jenta er, men i den alderen er det VELDIG vanlig å sende meldinger med ønske om kroppslig kontakt uten at det ligger noe i det. Så bare ta det rolig og vær som du normalt er rundt henne ellers i hverdagen. Ha en fin filmkveld da ;)

Lenke til kommentar

Ikke at jeg vet akkurat hvordan denne jenta er, men i den alderen er det VELDIG vanlig å sende meldinger med ønske om kroppslig kontakt uten at det ligger noe i det. Så bare ta det rolig og vær som du normalt er rundt henne ellers i hverdagen. Ha en fin filmkveld da ;)

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...