TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Dask henne i trynet med din penis https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/inv_biggrin.gifAldri trodd at denne skulle få så mange likes.... 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ser at dere har det morsomt, men tror vi virkelig at trådstarter kommer til å komme med noe svar her? Ellers må jeg si det var et litt ufint forslag over, om ikke jenta det gjelder ønsker det da - da blir det vel en annen sak... Spørs om det er så mye vits i å spekulere i hvordan det gikk for ts med jenta han inviterte hjem. Kanskje vi kan anta at det gikk bra siden han ikke kom tilbake for å beklage seg Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Aldri trodd at denne skulle få så mange likes.... Hehe, 205 likes, tror det er det meste jeg har sett på diskusjon.no. Noen høyere? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Dere kommer ikke til å få noen svar fra TS, ser ut som han ikke har postet siden Juni 2011. For alt vi vet så gikk alt bra, han fikk sitt første kyss og kanskje til og med noe annet. Gikk det helt skeis er han Pappa i dag (mente han slet med å få tak i kondomer)... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du mener at han kanskje er for opptatt med bleieskift til å kunne komme med noe fornuftig svar på hvordan det gikk? Svar fra TS kan vi nok se langt etter ja . Uten kondomer kanskje han vurderte populære løsninger som hoppe av i svingen etc... Men nei, dette blir jo bare spekulasjoner og det kommer ikke til å komme noen løsning på tråden, eventuelt bare mange teorier. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hehe, 205 likes, tror det er det meste jeg har sett på diskusjon.no. Noen høyere? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1354830&p=17960200 Lenke til kommentar
Nurken Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Leste jeg gjennom 26 sider uten å få svaret?? Jaja, liker å tro at han fikk dyppet laksen Jeg lo i hvert fall utrolig godt opptil flere ganger 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Dette var jo kjempe underholdning. Jeg skammer meg over at jeg faktisk leste hele tråden på en fredags kveld. jaja, men anntok jo at det kom til å bli verdt men fikk jo ikke vite om det ble en Happy Ending. (som Peter Griffin ville sagt: "Thats means two things") Endret 18. oktober 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Flere fredagslesere ja. Morsom tråd! Synd gutten ikke hadde nok tro på seg selv "Frakoblet Sist aktiv: 6. juli 2011, 00:57" Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Vi venter i spenning.Tror jeg kan ha funnet Joakim på facebook. Endret 4. februar 2014 av Jon Håvard (sevs) 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå